پاتوق ایرانیان عاشق

بهترین برای همه مردم

۳۳ مطلب در مرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

دانلود پاورپوینت با موضوع جنایت های امروز آمریکا علیه ملت ایران

پاورپوینت-جنایت-های-امروز-آمریکا-علیه-ملت-ایران
پاورپوینت جنایت های امروز آمریکا علیه ملت ایران
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 135
حجم فایل: 11810 کیلوبایت
قیمت: 50000 تومان

دانلود پاورپوینت با موضوع جنایت های امروز آمریکا علیه ملت ایران،
در قالب ppt و در 135 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
1- حمایت و هدایت گروهک منافقین
منافقین درگذشته مرتکب جنایت‌های بسیاری علیه ملت ایران شدند و همچنان از هر فرصتی برای جنایت استفاده می‌کنند. امروز نیز این گروه تروریستی خواهان براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران است. آمریکا حامی اصلی این گروهک تروریستی است. اگر هدایت و حمایت آمریکا نباشد منافقین یک گروهک متفرق و پراکنده در بیش از 20 کشور جهان خواهند بود؛ درحالی‌که امروز آمریکا تنها مانع  اخراج آن‌ها از عراق است با وجود راهپیمایی های دهها هزار نفره مردم عراق که خواهان اخراج  منافقین از کشورشان شده اند با وجود مصوبه مجلس ودولت عراق و بیانیه های مکرر مبنی بر اخراج منافقین از عراق ، تنها و تنها این آمریکاست که از منافقین حمایت می کند آنها را دریکی از پادگان‌های نظامی خود در عراق بنام پادگان لیبرتی پناه داده است. 
حمایت از گروهک تروریستی منافقین و تجهیز و تمویل آن. اقدامات تروریستی و ناجوانمردانه این گروهک منجر به شهادت 17 هزار نفر از مردم بی گناه ایران از نوزاد تا پیرمرد و پیر زن، از یخ فروش تا رئیس جمهور و نخست وزیر باهنر و بهشتی عزیز، شهدای محراب و بزرگترین عرفا و علمای دین در ایران از سال 1357 تا کنون بوده است. 

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Doctor Alimoradi

دانلود پاورپوینت با موضوع جنگ نرم و مبانی و ابزارها و شگردها و راه‌ های مقابله در جنگ نرم

پاورپوینت-جنگ-نرم-(مبانی-و-ابزارها-و-شگردها-و-راه‌-های-مقابله)
پاورپوینت جنگ نرم (مبانی و ابزارها و شگردها و راه‌ های مقابله)
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 24
حجم فایل: 348 کیلوبایت
قیمت: 25000 تومان

دانلود پاورپوینت با موضوع جنگ نرم (مبانی و ابزارها و شگردها و راه‌ های مقابله)،
در قالب ppt و در 24 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
تعریف جنگ نرم
پرفسور حمید مولانا در کتاب «اطلاعات عالمگیر و ارتباطات جهانی» در سال 1986 قدرت نرم را به قدرت بر شکل‌دهی و تغییر ایده‌ها و ترجیحات طرف مقابل تعریف کرد. 
جوزف نای: قدرت نرم را به «توانایی شکل‌دهی ترجیحات دیگران» تعریف کرد. جوزف نای قدرت سخت را به «قدرت برای اجبار» و قدرت نرم را به «قدرت برای جذب و اقناع» تعریف می‌کند.
«جنگ نرم، استفاده دقیق و طراحی شده از تبلیغات و دیگر اعمالی است که منظور اصلی آن تاثیرگذاری بر عقاید، احساسات، تمایلات و رفتار دشمن، گروه بی طرف و یا گروه‌های دوست است به نحوی که برای برآوردن مقاصد و اهداف ملی پشتیبان باشد»
عدم کارایی جنگ سخت علیه ایران
مارک پالمر در گزارشی با عنوان «ایران-آمریکا، رهیافت جدید» به سیاستمداران غربی می‌گوید: «ایران به لحاظ وسعت سرزمینی،‌ کمیت جمعیت، کیفیت نیروی انسانی،‌ امکانات نظامی، منابع طبیعی سرشار، و موقعیت جغرافیایی ممتاز در منطقة خاورمیانه و نظام بین‌الملل، به قدرتی کم‌نظیر تبدیل شده است که دیگر نمی‌توان با یورش نظامی، آن را سرنگون کرد.» وی تأکید می‌کند تنها راه مبارزه با ایران، مبارزة نرم است. باید دکترین‌های جنگ نرم را علیه ایران به کار گرفت. وی در گزارش خود از سه دکترین «مهار»، «نبرد رسانه‌ای» و «ساماندهی نافرمانی‌های مدنی»، (موسوم به طرح دلتا) که علیه اتحاد جماهیر شوروی به کار گرفته شد، یاد می‌کند.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Doctor Alimoradi

دانلود پاورپوینت با موضوع عجیب ترین روستاهای جهان

پاورپوینت-عجیب-ترین-روستاهای-جهان
پاورپوینت عجیب ترین روستاهای جهان
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 25
حجم فایل: 2419 کیلوبایت
قیمت: 25000 تومان

دانلود پاورپوینت با موضوع عجیب ترین روستاهای جهان،
در قالب ppt و در 25 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
ساکنان روستایی در منطقه باستانی کاپادوکیه از سقف وارد خانه‌های خود می‌شوند. درب ورود به خانه‌ها در این روستا در سقف قرار دارد. 
این روستای ۱۲ خانه‌ای در واقع نمونه‌ای از طرز زندگی در کاپادوکیه باستان را به تصویر می‌کشد. مردم منطقه کاپادوکیه در ۱۰ هزار سال قبل از سقف وارد خانه‌های خود می‌شده‌اند.
خانه‌های آن زمان دارای دو اتاق بوده و ساکنان از سقف به وسیله نردبانهایی چوبی به داخل خانه می‌رفتند.
ساکنان کاپادوکیه در آن زمان نسبت به مردم اطراف خود زندگی پیشرفته‌تری داشته‌اند به طوری که در هر خانه‌ای سنگهای آسیاب، اجاق‌ها و سبدهای حصیری به چشم می‌خورد.
این منطقه مهد یکی از قدیمی‌ترین تمدنهای جهان است و قدیمی‌ترین سیستم شهری جهان نیز در این منطقه شکل گرفته است.
در روستای «گیتورن» هلند هیچ جاده ای وجود ندارد. تنها راه دسترسی به این روستا راه آبی است که چندین کیلومتر در سرتاسر روستا کشیده شده است و به همین دلیل به روستا لقب «ونیز هلند» را داده اند. تعداد ساکنان این روستا به 2600 نفر می رسد. در این روستا 180 پل ساخته شده است که به خانه ساکنان روستا راه دارد

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Doctor Alimoradi

دانلود پاورپوینت با موضوع چهارشنبه سوری

پاورپوینت-چهارشنبه-سوری
پاورپوینت چهارشنبه سوری
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 8
حجم فایل: 1464 کیلوبایت
قیمت: 20000 تومان

دانلود پاورپوینت با موضوع چهارشنبه سوری،
در قالب ppt و در 8 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
مردم در این روز برای دفع شر و بلا و برآورده شدن آرزوهایشان مراسمی را برگزار می کنند که ریشه اش به قرن ها پیش باز می گردد.
مراسم ویژه آن در شب چهارشنبه صورت می گیرد برای مراسم در گوشه و کنار کوی و برزن نیز بچه ها آتش های بزرگ می افروزند و از روی آن می پرند و ترانه (سرخی تو از من ، زردی من از تو ) می خوانند.
نحوه پیشگیری از حوادث ناشی از چهارشنبه سوری
هرگونه بی توجهی به نکات ایمنی و سهل انگاری در برپایی مراسم چهارشنبه سوری می تواند زیان های جانی و مالی سنگین و غیر قابل جبرانی را در پی داشته باشد.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Doctor Alimoradi

دانلود پاورپوینت با موضوع گرانفروشها بهشتی اند و حجاب

پاورپوینت-گرانفروشها-بهشتی-اند-(حجاب)
پاورپوینت گرانفروشها بهشتی اند (حجاب)
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 81
حجم فایل: 77147 کیلوبایت
قیمت: 50000 تومان

دانلود پاورپوینت با موضوع گرانفروشها بهشتی اند (حجاب)،
در قالب ppt و در 81 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
حجاب در ادیان
تلمود (کتاب مقدس یهودیان): اگر زنی به نقض قانون یهود بپردازد مثلا بی آنکه سر را پوشیده باشد به میان مردم برود و یا صدایش آنقدر بلند باشد که چون در خانه اش حرف می زند همسایگانش بشنوند، مرد حق دارد بدون پرداخت کتوبا (مهریه) زن را طلاق دهد.
انجیل : زنان خویشتن را بیارایند به لباس مزین به حیا و پرهیز نه مزین به زلفها و طلا و مروارید و رخت گرانبها.
زردشت: در کیش آریایی زنان محترم محجوب بوده اند، زنان محترم ایرانی برای حفظ حیثیت طبقه ممتاز صورت خود را بپوشانند و گیسوان خود را مخفی می کردند. اصل آزادی اقتضا می کند جهت عدم سلب آزادی دیگران و عدم تهییج قوه شهویه دیگران پوشش و حجاب را رعایت کنند.
حجاب از زمان مادها
زنان ایران قدیم از زمان مادها دارای حجاب کاملی شامل پیراهن بلند چین دار، شلوار تا مچ پا و چادر بر روی لباس ها بودند.
برابر متون تاریخی در همه ی آن زمان ها پوشاندن موی سر و داشتن لباس بلند و شلوار و چادر رایج بوده است.
ویل دورانت : زنان طبقات بالای اجتماع جز در تخت روان روپوش دار از خانه بیرون نمی آمدند.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Doctor Alimoradi

دانلود پاورپوینت با موضوع حجاب و عفاف

پاورپوینت-حجاب-و-عفاف
پاورپوینت حجاب و عفاف
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 18
حجم فایل: 3189 کیلوبایت
قیمت: 20000 تومان

دانلود پاورپوینت با موضوع حجاب و عفاف،
در قالب ppt و در 18 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
فرشته ی عفت
یکی از خلفای عباسی بر اهل بلخ در اثر ندادن مالیات غضب کرد و آن ها را سزاوار عقوبت دید .مردی را طلبید و او را به عنوان فرماندار و حکومت آن شهر ، روانه کرد و تأکید کرد تا می توانی سخت گیری کن و مردم آن جا را در مضیقه ی مالی قرار ده و هیچ گونه مهربانی بر آنان روا مدار تا با وظایف خود آشنا شوند و به این وسیله مالیات دریافت گردد .فرماندار که از خود اراده ای نداشت ، تسلیم امر خلیفه شد و روانه ی بلخ شد . وقتی به انجا وارد شد ، گفت : من از طرف خلیفه امده ام و امر است که هرچه زودتر خراج اموال خود را بپردازید و هرکس نپردازد ، گرفتار عقوبت است و جای او زندان خواهد بود .با نشر این اعلامیه ، وِلوِله ی عجیبی میان مردم برپا شد ، سر و صداها زیاد شد و همه به هم ریختند و شب و روز آرام نداشتند . ضمناً فرماندار ، زن و بچه همراه داشت . مردم فلک زده بلخ ، هرچه فکر کردند ، راه فراری پیدا کنند ، نتیجه ای نبخشید . بنابراین مشورت کردند که به عنوان شفاعت نزد عیال فرماندار بروند تا شاید راه چاره ای به دست آید و یک مشت زن و بچه ی سر و پا برهنه از این سختی و تهدید راحت گردند .عده ی زیادی از زنان و بچه ها ، با حالی آشفته خود را به عیال فرماندار رساندند و نزد او اظهار ناراحتی کردند و حوائج خود را بیان کردند . وضع رقت بار بچه های کوچک و زن های بی سرپرست ، تأثیر به سزایی در روحیه ی آن زن با ایمان ایجاد کرد و او با دیدن این منظره ،پیراهن مرصّع به جواهر را که برای مجالس عروسی تهیه کرده بود ، به شوهر خود داد و به جای مالیات مردم بلخ نزد خلیفه فرستاد که او از مردم آن شهر بگذرد . (قیمت پیراهن از مالیات بلخ بیشتر بود

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Doctor Alimoradi

دانلود پاورپوینت با موضوع تأثیرات ماهواره

پاورپوینت-تأثیرات-ماهواره
پاورپوینت تأثیرات ماهواره
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 62
حجم فایل: 16653 کیلوبایت
قیمت: 45000 تومان

دانلود پاورپوینت با موضوع تأثیرات ماهواره،
در قالب ppt و در 62 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
تاریخچه ارتباطات ماهواره‌ای به سال 1945 میلادی باز می‌گردد، در اکتبر 1945 آرتور سی کلارک، ستوان خلبان نیروی هوایی انگلستان و متخصص ارتباطات طرحی را پیشنهاد کرد مبنی بر اینکه اگر یک ماهواره مصنوعی را در ارتفاع 36 هزار کیلومتری از سطح زمین و بالای خط استوا قرار دهیم با سرعتی برابر گردش زمین به دور خود خواهد گشت و حدود 90 درصد از سطح کره زمین را به استثنای قطب شمال و جنوب تحت پوشش صدا و تصویر قرار خواهد داد و در اوایل دهه 50 میلادی طرحهای تکمیلی و جانبی در استفاده از ماهواره‌های مصنوعی، منجر به استفاده از ماهواره‌های فعلی گردید.
ماهواره در فروردین 1373 وارد ایران شد و از همان زمان به یکی از کانونی‌ترین موضوعات مورد توجه جامعه تبدیل گردید. از آغاز شکل گیری و توسعه ماهواره در ایران، مساله آثار اجتماعی و فرهنگی آن به طور جدی جزئی از دل ‌مشغولی‌های مسوولان امر شد ،که آیا این فناوری جدید و بیگانه و در عین حال جذاب ،سطح کیفی زندگی افراد را تغییر داده و خطری را متوجه آن می‌کند یا نه؟ در اساس ورود ماهواره به کشورهای اسلامی مانند ایران با اهداف سازمان یافته‌ای صورت می‌گیرد، جنب و جوش و تحرک مسلمانان فعال در گذشته‌های نه چندان دور دشمنان دین را از ترس نفوذ افکار، عقاید و آرمانهای اسلام مبین به میان ملت و سرزمینشان همیشه در حالتی تدافعی قرار داده بود و آنها را وادار کرده بود تا دروازه شهرهایشان را ببندند و بر تعداد سنگرها و پناهگاههای خود بیفزایند تا مبادا اسلام و آیینهای آن از روزنه‌ای به خانه و کاشانه‌شان وارد شود. اما با فراموش کردن دستورات دینی از طرف بسیاری از مسلمانان، چنان جوشش و تحرک دینی و شادابی و نشاط مذهبی فروکش کرد که همان دشمنان آسیب پذیر از سنگرها بیرون جستند و دروازه‌ها را گشودند و با خیالی آسوده از موضعی تدافعی به حالت تهاجمی تغییر جهت دادند و هر نوع سلاحی را بر علیه دین و در راه تغییر سنتهای پایدار اخلاقی و کم رنگ سازی فرهنگهای اصیل مذهبی به کار گرفتند و با آغاز عصر تحول در دنیای ارتباطات و اطلاعات، ماهواره را به عنوان پیشقدم در انتشار فرهنگ ضد دین و اخلاق و با استفاده از راه‌های تاثیرگذاری آن بر روی مخاطبان وارد معرکه کردند و همین سلاح فرهنگی جای هزاران هزار سلاح و نیروهای نظامی را در غارت و چپاول فرهنگ و اخلاق جوامع پر کرد، و تا جایی به تاخت و تاز پرداخت که فرهنگ‌های بومی را به کناری زده و عقاید فرهنگی و اخلاقی جدیدی را که نامانوس است در جامعه تزریق نمود. 

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Doctor Alimoradi

دانلود پاورپوینت با موضوع عفریت دود

پاورپوینت-عفریت-دود
پاورپوینت عفریت دود
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 21
حجم فایل: 818 کیلوبایت
قیمت: 25000 تومان

دانلود پاورپوینت با موضوع عفریت دود،
در قالب ppt و در 21 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
اعتیاد
اعتیاد از نظرعلمی به وابستگی جسمی،روانی واستفاده نوعی ماده شیمیایی ویا طبیعی اطلاق می شود،به گونه ای که درصورت عدم مصرف آن دردهای شدیدجسمی وروانی عارض می شود، بنابراین معتاد کسی است که به مواد مخدر یا دارو وابسته شده است. اعتیاد می تواند از طریق وابستگی به داروهای درمانی نیز به وجود آید.
روش های کاربردی پیشگیری از اعتیاد در جوانان و نوجوانان
افزایش آگاهی از خطرات و مضرات مواد مخدر
مقاومت در برابر فشار های همسالان
تقویت اعتماد به نفس و داشتن تصور مثبت از خود
افزایش مهارت های زندگی مانند:مهارت حل مسئله
تقویت مسئولیت پذیری
عدم شرکت در مجالس آلوده
عدم ارتباط با افراد معتاد
تقویت فعالیت های جایگزین مثل فعالیت های فرهنگی ،هنری  و ورزشی
ارتقای فرهنگی

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Doctor Alimoradi

دانلود پاورپوینت با موضوع تقارن

پاورپوینت-تقارن
پاورپوینت تقارن
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 28
حجم فایل: 1652 کیلوبایت
قیمت: 25000 تومان

دانلود پاورپوینت با موضوع تقارن،
در قالب ppt و در 28 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
کاربرد تقارن
1- تقارن نه فقط به عنوان یک مفهوم جالب و شگفت انگیز هندسی مورد توجه است ، بلکه وجود تقارن در ساختمان ملکولهای اجسام و بلورهای آن باعث می شود که دانشمندان بتوانند خواص این اجسام را به طور دقیق بررسی می کنند، اگر با کمی دقت به اطراف خود، به گیاهان، اجسام و موجودات نگاه کنیم متوجه خواهیم شد که شکل بیشتر آن ها متقارن است و همین متقارن بودن زیبایی خاصی به آن ها بخشیده است. وجود تقارن در ساختمان بدن انسان نیز یکی از عامل های اساسی زیبایی است.  
تقارن نسبت به یک خط
دو نقطه A و A’ را نسبت به خط d قرینه ی یکدیگر گویند در صورتی که خط d عمود منصف پاره خط AA’ باشد. بنابراین برای پیدا کردن قرینه ی یک نقطه نسبت به یک خط کافی است از آن نقطه به خط عمودی رسم کنیم و آن را به اندازه خودش امتداد دهیم.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Doctor Alimoradi

دانلود پاورپوینت با موضوع روشهای پیشرفته آنالیز مواد

پاورپوینت-روشهای-پیشرفته-آنالیز-مواد
پاورپوینت روشهای پیشرفته آنالیز مواد
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 63
حجم فایل: 12029 کیلوبایت
قیمت: 45000 تومان

دانلود پاورپوینت با موضوع روشهای پیشرفته آنالیز مواد،
در قالب ppt و در 63  اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
اشعه ایکس
اشعه ایکس یک موج الکترومغناطیس با طول موجی در محدوده 0.01 تا 10 نانومتر می باشد. طول موج نور مرئی در محدوده 700-500 نانومتر است.
انرژی اشعه ایکس حدود 5000 برابر بیشتر از انرژی نور مرئی است.
E= h v
فاصله بین صفحات اتمی در مواد در حدود 0.5-0.2 نانومتر می باشد.
لذا بدلیل طول موج پایین و انرژی بالا اشعه ایکس در آنالیز و شناسایی مواد کاربرد بسیار دارد.
اساس تولید اشعه ایکس
1- ترمز شدن الکترون ها در فضای اتم و تبدیل انرژی آن به انرژی تششعشی و بنابراین ایجاد اشعه الکترو مغناطیس مانند اشعه ایکس 
2- کندن الکترون از اتم و جابگزینی الکترون از اوربیتال بالاتر 

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Doctor Alimoradi