پاورپوینت-در-پرتو-وحی
پاورپوینت در پرتو وحی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 34
حجم فایل: 3674 کیلوبایت
قیمت: 25000 تومان

دانلود پاورپوینت با موضوع در پرتو وحی،
در قالب ppt و در 34 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
انسان اشرف مخلوقات عالم استپس باید زندگی داشته باشد در خور شرافتش.
آیا روش زندگی من درخور اشرف مخلوقات هست؟
امروز می‌خواهم نگاه دوباره‌ای به زندگیم بیندازم.
شاید امروز نقطه عطف زندگی من باشد.
امروز می‌خواهم انتخاب کنم.
انتخاب کنم که چگونه و با چه روشی زندگی کنم.
کمیل بن زیاد گفت روزى در مسجد، على ع دست مرا گرفته از مسجد بیرون رفته وارد صحرا شدیم آهى کشیده فرمود.
اى کمیل این دلها مانند ظرفهائیست بهترین آنها دلى است که آنچه بدو افاضه مى‏شود بهتر نگهدارى کند، اینک آنچه میگویم بخاطر سپار مردم به سه دسته‏اند عالم ربانى (که بدست پروردگار تربیت شده) و شاگردى که در صراط رهائى خود و دیگران درآمده و همج رعاع (مگسهاى خوردى که همراه گله گوسفندان از این طرف به آن طرف حرکت میکنند ) و بالاخره مردم نادان که در پى هر آوازى مى‏افتند و هر بادى که بوزد بدنبال آن میجهند از نور خورشید علم بهره نبرده و به پایه استوارى پناهنده نگردیده‏اند. الإرشاد ج‏1ص:227

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.