پاتوق ایرانیان عاشق

بهترین برای همه مردم

۴۴ مطلب در آبان ۱۴۰۲ ثبت شده است

نقش ورزش در برجسته کردن سینه زنان


در دنیای امروز که زنان و مردان غرق در مد و تغییرات ظاهری هستند، داشتن سینه بزرگ تنها بخشی از آن‌هاست. یکی از باورهایی که در این خصوص بسیار مورد توجه قرار دارد تاثیر ورزش کردن در بزرگی سینه است که در بین بسیاری از خانم‌ها رواج یافته است.

فرقی نمی‌کند که در سنین نوجوانی قرار داشته باشید یا اینکه در سنین بالای ۳۰ سال؛ در هر صورت بسیاری از خانم‌ها به دنبال راهی برای بزرگ کردن سینه در خانه هستند که اولین راهکار را در ورزش کردن و تناسب اندام می‌بینند.

چه عواملی در بزرگ کردن سینه موثر هستند؟

زنانی که از اندازه سینه‌های خود ناراضی هستند، اغلب به دنبال روش‌هایی [گاها] غیر متعارف برای کمک به تغییر شکل ظاهری خود هستند. استفاده از انواع کرم‌های تغییر سایز سینه، قرص‌ها و داروهای هورمونی، رژیم غذایی و ورزش برای افزایش سایز سینه از جمله این موارد است که تقریبا همگی بی‌نتیجه هستند!

ساختار ژنتیکی منحصر به فرد شما جزو عوامل اصلی تعیین کننده در اندازه سایز سینه است. اما در این بین عوامل دیگری نظیر بارداری، دوران شیردهی، تغییرات وزنی و سن نیز در آن دخیل هستند که علاوه بر اندازه، روی شکل ظاهری و فرم سینه نیز تاثیر خواهند داشت.

بزرگ کردن سینه کاملا به تغییر وزن وابسته است؛ چرا که ساختار سینه زنان عمدتا از بافت چربی ایجاد شده و درصد کمی از آن را عضله تشکیل می‌دهد

با این‌حال، اینکه با هدف افزایش اندازه سینه بخواهید وزن خود را بالا ببرید نه منطقی است و نه اینکه روی هر شخصی جوابگو خواهد بود. چرا که افزایش وزن نیز خود وابسته به ژنتیک افراد است و توزیع وزن ممکن است اصلا روی سینه صورت نگیرد

دوران قاعدگی هم به دلیل نوسانات استروژن و پروژسترون منجر به تغییرات هورمونی می‌شود که بر اندازه سینه تأثیر مستقیم می‌گذارد. همچنین، زنانی که باردار می‌شوند اغلب افزایش وزن را تجربه می‌کنند که می‌تواند اندازه و شکل سینه‌های آنها را افزایش دهد.

اما تاثیر ورزش در بزرگ کردن سینه 👇👇👇👇

در یک پاسخ کلی می‌توان گفت خیر؛ ورزش کردن هیچ تاثیری بر روی بزرگ شدن سینه ندارد و اگر هم داشته باشد، باز هم مشابه وزن کاملا به ژنتیک افراد وابسته است.


همانطور که گفته شد، بافت سینه زنان را بیشتر چربی شامل می‌شود و بر خلاف مردان عضلات کمتری در سینه خود دارند. بنابراین ورزش کردن اگر هم تاثیری روی سینه بگذارد، صرفا روی بافت عضله‌ای صورت می‌گیرد که آن هم در بزرگ شدن سینه موثر نیست؛ بلکه سینه‌های شما صرفا فرم داده شده و لیفت بهتری خواهند داشت.

در حالی که با ورزش کردن سوخت و ساز بدن افزایش یافته و همان میزان چربی که در بافت سینه وجود داشته احتمالا از بین رفته و سینه‌های شما حتی کوچکتر از اندازه فعلی خواهند شد. البته این در شرایطی رخ می‌دهد که ورزش‌های سنگین مخصوص سینه انجام دهید.

درست به همین دلیل هم هست که خانم‌هایی که در موضوع ورزشی پرورش اندام فعالیت دارند بافت سینه کوچک‌تری دارند که تمام آن را عضله تشکیل داده است. در برخی از آنها حتی ممکن است سینه به اندازه یک فرد با جنس مخالف هم حتی بزرگ نباشد.

بزرگ کردن سینه با ورزش در خانه همانطور که در بالا توضیح دادیم، کاملا به شرایط جسمی فرد بستگی دارد و این موضوع را باید از یک متخصص ورزش جویا شد که با ارزیابی سابقه ژنتیکی تمرینات مناسب را در اختیار شما قرار دهد. اگر ساختار ژنتیکی و بدن شما طوری باشد که با ورزش کردن بتوان اندازه سینه را تغییر داد، تا درصد خیلی کمی موثر است. اما نباید انتظار افزایش سایر چند برابری را داشته باشید.

بنابراین می‌توان گفت که تاثیر ورزش کردن بر روی سینه صرفا منجر به سفت شدن سینه، تقویت عضلات و لیفت بهتر آن خواهد شد. تمرینات قدرتی که عضلات سینه شما را هدف قرار می دهد، مانند تمرینات فشاری، پرس سینه، و پولاور چنین نتایجی را به‌دنبال خواهند داشت.

جمع‌بندی و کلام آخر

بدن زنان با توجه به ساختاری که در آناتومی سینه دارد و از سوی دیگر ساختار هورمونی و سطح کمتر آن نسبت به مردان، از این نظر که بتوان با ورزش کردن سایز سینه را بزرگ کرد افسانه‌ای بیش نیست.

اگر می‌بینید که برخی ادعا دارند ورزش کردن می‌تواند باعث بزرگ‌تر کردن سینه شود بدانید که اشتباه است. درست‌تر این است که ورزش کردن می‌تواند روی لیفت و تقویت عضلات سینه تاثیر بگذارد که به همین دلیل برخی فکر می‌کنند چون لیفت سینه را برای آنها به‌دنبال داشته سینه آنها در اثر ورزش بزرگ‌تر شده است

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Doctor Alimoradi

دانلود پاورپوینت کتاب مدیریت بازاریابی تألیف فیلیپ کاتلر ترجمه بهمن فروزنده

پاورپوینت-کتاب-مدیریت-بازاریابی-تألیف-فیلیپ-کاتلر-ترجمه-بهمن-فروزنده
پاورپوینت کتاب مدیریت بازاریابی تألیف فیلیپ کاتلر ترجمه بهمن فروزنده
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 156
حجم فایل: 16168 کیلوبایت
قیمت: 75000 تومان

دانلود پاورپوینت کتاب مدیریت بازاریابی تألیف فیلیپ کاتلر ترجمه بهمن فروزنده،
در قالب pptx و در 156 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

فصل اول: ارزیابی نقش حساس بازاریابی در عملکرد سازمان
فعالیت های اقتصادی در جهان اقتصادی
تحولات اقتصاد جهانی
شکاف درآمد
راه حل کاهش فاصله درآمدی
محیط زیست و بازاریابی متعهد اجتماعی
پیشرفتهای تکنولوژیک
مشتری قدرتمند
مفاهیم اساسی بازاریابی
نیاز، خواسته، تقاضا
کالا (محصولات و خدمات)
مبادله و معاملات
روابط و شبکه ها
بازارها
بازاریابان و مشتریان
سیستم بازاریابی ساده
ساختار جریانات در یک اقتصاد مبادلاتی نوین
ساختار جریانات در یک اقتصاد مبادلاتی نوین
مدیریت بازاریابی
نیروهای اصلی یک سیستم بازاریابی نوین
حالات هشت گانه تقاضا و وظایف بازاریاب
مفهوم تولید در فعالیتهای اقتصادی
مفهوم کالا در فعالیتهای اقتصادی
مفهوم فروش در فعالیتهای اقتصادی
مفهوم بازاریابی در فعالیتهای اقتصادی
مقایسه مفهوم فروش و بازاریابی
بازاریابی یکپارچه
بازاریابی داخلی/ خارجی
مقایسه نمودارهای سازمانی سنتی و نوین
سیر تکاملی نظریات نقش بازاریابی در شرکت
بازاریابی اجتماعی

فصل دوم : تأمین رضایت مشتری از طریق کیفیت، خدمات و فایده
فایده از نظر مشتری
احساس خوشایند یا ناخوشایند فرد در نتیجه مقایسه ادراکات و انتظارات
زنجیره ژنریک فایده (پورتر)
زنجیره فایده راه ایجاد فایده بیشتر برای مشتری
جلب مشتریان و حفظ آنها
محاسبه هزینه مشتریان از دست رفته
بازاریابی رابطه با مشتری
سطوح سرمایه گذاری مورد نیاز در ایجاد رابطه با مشتری
ابزارهای ایجاد علاقه و رضایت در مشتری
سودآوری مشتری
اجزای بازاریابی کیفیت فراگیر

فصل سوم: غلبه بر بازارها با استفاده از برنامه ریزی استراتژیک بازارگرا
درک برنامه ریزی و بازاریابی استراتژیک
مفهوم استراتژیک و مدیریت استراتژیک
سطوح برنامه بازاریابی
فرایند برنامه ریزی، اجرا و کنترل استراتژیک
ماهیت واحدهای اقتصادی با عملکرد بالا
سازمان و فرهنگ سازمانی
برنامه ریزی استراتژیک در سطح کلان و بخشی
تعیین رسالت کلان شرکت
ویژگیهای مأموریت خوب
تأسیس واحد فعالیت استراتژیک
مدل گروه مشاوره ای بوستون
مدل جنرال الکتریک
برنامه ریزی برای رشته فعالیت های جدید
سه خط مشی رشد متمرکز
فرایند برنامه ریزی استراتژیک واحد اقتصادی
دو نظریه درباره فرآیند فایده رسانی
تجزیه و تحلیل فرصت های بازاریابی
P4 فروشدگان در مقابل C4 مشتریان
مدیریت تلاشهای بازاریابی و اجرای برنامه بازاریابی
خلاصه فرایند بازاریابی

فصل چهارم: مدیریت اطلاعات بازاریابی و اندازه گیری تقاضا
سیستم اطلاعات بازاریابی چیست؟
منابع اطلاعاتی
سیستم مدارک داخلی
گردش دستور پرداخت
سیستم های گزارش فروش
سیستم اخبار و اطلاعات بازاریابی
سیسم تحقیقات بازاریابی
فرآیند تحقیقات بازاریابی
تحقیقات بازاریابی خوب
عوامل غلبه بر موانع تحقیقات بازاریابی
سیسم پشتیبان تصمیم گیری بازاریابی
ویژگیهای تحقیقات خوب

فصل پنجم: بررسی محیط بازاریابی
نیازها و روندها در محیط های کلان
محیط جمعیت شناختی
محیط اقتصادی
محیط طبیعی
چهار روند مهم در محیط طبیعی
محیط تکنولوژیک
محیط سیاسی/ قانونی
محیط اجتماعی/ فرهنگی

فصل ششم: تجزیه و تحلیل بازار مصرف کننده و رفتار خریدار
عوامل اصلی مؤثر بر رفتار خرید
عوامل فرهنگی
عوامل اجتماعی
عوامل شخصی
عوامل روان شناختی
نظریات انگیزشی
درک
یادگیری
باورها و عقاید
فرایند خرید
نقش خرید
رفتار خرید
مراحل فرایند تصمیم گیری خرید
مدل پنج مرحله ای فرایند خرید مصرف کننده
استفاده و دور ریزی کالا

فصل هفتم: تجزیه و تحلیل بازار تجاری و رفتار خریدار تجاری
شرکتهای تجاری
خرید سازمانی چیست؟
بازار تجاری و مقایسه آن با بازار مصرف کننده
ویژگی های بازار تجاری
وضعیت های خرید
خرید و فروش سیستمی
مرکز خرید
عوامل اصلی تاثیرگذار بر خریداران تجاری
فرآیند خرید صنعتی یا چارچوب شبکه خرید
تولید ناب

فصل هشتم: اندازه گیری و پیش بینی تقاضا
تعریف بازار
ویژگی های افراد در بازار
بازار از نظر دسترسی
اندازه گیری تقاضای فعلی بازار
تقاضای کل بازار
برآورد ناحیه تقاضای بازار
پیش بینی تقاضای آینده

فصل نهم: تعیین قسمت بازار و انتخاب بازارهای هدف
محل بازاریابی هدفمند
قسمت‌ بندی (بخش بندی) بازار
انواع قسمت های کوچک بازار
مزایای بازاریابی قسمتی نسبت به بازاریابی انبوه
بازاریابی تخصصی
مشخصات بازار تخصصی
بازاریابی محلی
بازاریابی انفرادی
استفاده از مشخصات جمعیت شناختی یا کسب زندگی برای بخش بندی بازار
روش قسمت‌بندی بازار
مبانی قسمت‌بندی بازار (متغیرهای اصلی قسمت بندی بازارهای مصرفی)
مشخصات مصرفی
واکنش های مصرفی نسبت به مزایای مورد انتظار، اوقات مصرف یا نام تجاری کالا
قسمت بندی جغرافیایی
قسمت بندی جمعیت شناختی
قسمت بندی روانشناختی
قسمت بندی رفتاری
مبانی قسمت‌بندی بازار (قسمت بندی بازارهای تجاری)
شرایط قسمت‌بندی کارامد
شرایط قسمتهای بازار برای مفید بودن
پنج الگوی انتخاب بازار هدف
بازاریابی غیرتفکیکی
بازاریابی تفکیکی
تفاوت بازاریابی تفکیکی و غیرتفکیکی
انتخاب بازار هدف با رعایت اصول اخلاقی


توضیحات:
کتاب مدیریت بازاریابی تألیف فیلیپ کاتلر ترجمه بهمن فروزنده، از جمله منابع مهم درسهای مدیریت بازاریابی و اصول بازاریابی رشته های مجموعه مدیریت در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت نه فصل اول این کتاب می باشد که در حجم 156 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Doctor Alimoradi

دانلود پاورپوینت با موضوع شخصیت و رفتار مصرف کننده

پاورپوینت-شخصیت-و-رفتار-مصرف-کننده
پاورپوینت شخصیت و رفتار مصرف کننده
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 36
حجم فایل: 623 کیلوبایت
قیمت: 25000 تومان

دانلود پاورپوینت با موضوع شخصیت و رفتار مصرف کننده،
در قالب pptx و در 36 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

رفتار مصرف باثبات
مصرف کنندگان باثبات
مقیاس خرید اضطراری فیبر و اُگایین
رفتار مصرف اضطراری
نژادپرستی مصرف کننده: واکنش ها به محصولات ساخت خارج
مقیاس نژاد پرستی مصرف کننده 
شخصیت (هویت) برند
شخصیت بخشی برند
هویت و جنسیت محصول
هویت محصول و جغرافیا
هویت و رنگ
ارتباطات شکل شخصیت از رنگ های منتخب
فرد و تصویر فردی
ساختار تصویر - فردی
فرد گسترده
تغییر فرد
موارد دیدگاه- فیزیکی
موارد نگرانی- دستاوردی
شخصیت یا خود مجازی


قسمتی از متن پاورپوینت:
رفتار مصرف اضطراری برخلاف مصرف باثبات و ماده گرائی در حوزه ی رفتار غیرطبیعی قرار دارد و به عنوان یک نمونه از جهت تاریک مصرف شناخته می شود. مصرف کنندگانی که اضطراری هستند دچار نوعی از اعتیاد هستند؛ آنها به لحاظ برخی جهات خارج از کنترل هستند و رفتارهایشان ممکن است برایشان پیامدهای آسیب رساننده ایی برای خودشان و اطرافیانشان داشته باشد. مثال هایی از مسائل مصرف اضطراری عبارتند از خرید غیرقابل کنترل، قماربازی، اعتیاد به مواد مخدر، اعتیاد به الکل و اختلال های مختلف غذا و خوردن. برای مثال، زنان بسیار و تعداد کمی از مردان وجود دارند که به شکوهلیک دچار هستند، این افراد اشتیاق بسیار زیادی (که اعتیاد نیز نامیده می شود) برای شکلات دارند ...


توضیحات:
این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع "شخصیت و رفتار مصرف کننده" می باشد که در حجم 36 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی درسهای مدیریت بازاریابی، اصول بازاریابی و رفتار مصرف کننده در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته های مجموعه مدیریت مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Doctor Alimoradi

دانلود پاورپوینت با موضوع پژوهش های مصرف کننده

پاورپوینت-پژوهش-های-مصرف-کننده
پاورپوینت پژوهش های مصرف کننده
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 23
حجم فایل: 1318 کیلوبایت
قیمت: 20000 تومان

دانلود پاورپوینت با موضوع پژوهش های مصرف کننده،
در قالب pptx و در 23 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

مقدمه
مقایسه بین پژوهش بازاریابی و پژوهش مصرف کننده
تحقیق مشتری
روش های پژوهش رفتار مصرف کننده
تحقیق کمی
نقاط قوت تحقیق کمی
نقاط ضعف تحقیق کمی
تحقیق کیفی
تفاوت روش کمی و کیفی
ترکیب یافته های تحقیق کمی و کیفی
گام های اصلی فرآیند تحقیق مصرف کننده


قسمتی از متن:
به منظور دست یابی به موفقیت، یک شرکت می بایست نیازهای گروه های خاص مصرف کنندگان را درک کند و سپس این نیازها را همان طور که یافته های تحقیق بازاریابی به منظور بهبود تصمیم گیریهای مدیریتی مورد استفاده قرار می گیرد، یافته های تحقیق مصرف کننده نیز مورد استفاده میباشد. مطالعه رفتار مصرف کننده، در تمامی شاخه های آن، بازاریابان را قادر می سازد که پیش بینی کنند که مصرف کنندگان چگونه به پیام های ترفیعی واکنش نشان می دهند و دریابند که چرا آن ها تصمیمات خریدی که انجام می دهند را می گیرند.

تحقیق مصرف کننده زیر مجموعه منحصر به فردی از تحقیق بازاریابی است که شایستگی استفاده از روش های تحقیق تخصصی به منظور جمع آوری داده های مشتری را دارد. تحقیق مصرف کننده بازاریابان را قادر به مطالعه و فهم نیازها و خواسته های مصرف کننده می سازد و این که آن ها چگونه تصمیمات مصرف را می گیرند ...


توضیحات:
این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع "پژوهش های مصرف کننده" می باشد که در حجم 23 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی درس های مدیریت بازاریابی، اصول بازاریابی و رفتار مصرف کننده در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته های مجموعه مدیریت مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Doctor Alimoradi

فیلم آموزشی کامل انتخاب کورست و سوتین (sutien) و دانستنیهای سینه بند و پستان بند

آموزش جامع انتخاب سایز سوتین

از کجا بفهمیم سایز سوتین مناسب چند است؟ این سوالی است که بسیاری از خانم‌ها هر بار برای خرید سوتین، کرست یا همان سینه بند از خودشان می‌پرسند. این که کدام سایز سینه بند برای آن‌ها مناسب است یا چطور باید سایز درست سوتین را انتخاب کنند؟ امروز می‌توانید با خواندن این مطلب و دیدن جدول سایز بندی سوتین پاسخ تمام سوالات مربوط به سایز سینه و سوتین را بگیرید و بهترین سوتین را برای خودتان انتخاب کنید.

چگونه سایز سینه را تشخیص دهیم؟

برای انتخاب سایز سوتین مناسب داشتن دو سایز ضروری است: سایز دور سینه و سایز  زیر سینه.

این سایزها را می‌توانید به اینچ یا به سانتی‌متر یادداشت کنید، اما سیستم سایز بندی سوتین معمولا به اینچ است. برای اندازه گیری سایز سوتین مراحل زیر را انجام دهید.

گام اول: زیر سینه‌ی خودتان را اندازه بگیرید

  1. یک سوتین مناسب که در آن احساس راحتی دارید بپوشید.
  2. دقیقا مماس با خط زیرین سوتین و روی قفسه‌ی سینه متر را بچرخانید و اندازه بگیرید.
  3. مطمئن شوید که متر بدون هیچ پیچیدگی دور سینه قرار گرفته است.
  4. متر را نه خیلی شل و نه خیلی سفت نگه دارید.
  5. این کار را مقابل آینه انجام دهید تا از صاف بودن متر مطمئن باشید.

گام دوم: کاپ سینه را اندازه بگیرید (سایز دور سینه)

  1. این کار را هم باید در حالی که سوتین پوشیده‌اید انجام دهید.
  2. از بزرگترین بخش سینه اندازه‌گیری را انجام دهید، کافی است متر را در جایی که نوک سینه قرار دارد بچرخانید.
  3. باز هم مطمئن شوید که متر در تمام دور سینه، صاف قرار گرفته و هیچ پیچ خورگی یا کشیدگی وجود ندارد.

اگر از اندازه‌گیری خود مطمئن نیستید و یا نیاز به یک نظر دوم دارید، می‌توانید از یک فرد حرفه‌ای مانند خیاط یا فروشنده‌ی لباس زیر کمک بگیرید.

دیدن فیلم آموزشی اول 

دیدن فیلم آموزشی دوم 

چطور سایز کاپ سوتین را محاسبه کنیم؟

وقتی اندازه‌ی دور سینه و زیر سینه را یادداشت کردید، نوبت محاسبه کردن اندازه‌ی کاپ سینه است. سایز کاپ سوتین با حروف از A تا G مشخص می‌شود.

بسیاری از خانم‌ها نمی‌دانند چطور باید اندازه‌ی کاپ سوتین خود را محاسبه کنند. اما فرمول محاسبه کردن کاپ سوتین ساده است.

فرمول: اندازه‌ی دور سینه – اندازه‌ی زیر سینه = اندازه‌ی کاپ سوتین

برای مثال: اندازه‌ی کاپ سینه: ۳۷ اینچ – اندازه‌ی زیر سینه: ۳۴ اینچ = اندازه‌ی کاپ سوتین ۳ اینچ (معادل کاپ C)

اندازه‌گیری سوتین معمولا به اینچ انجام می‌شود، بنابراین بهتر است سایزها را به اینچ به دست بیاورید. اما در جدول زیر می‌توانید تمامی سایزهای کاپ سوتین را به سانتی‌متر هم داشته باشید.

سایز اروپایی کاپ سوتین (EU) سایز انگلیسی کاپ سوتین (EN) سایز کاپ سوتین به سانتی متر سایز کاپ سوتین به اینچ
 AA  AA  کمتر از ۲.۵ کمتر از ۱ اینچ
 A A  ۲.۵ ا اینچ
 B  B  ۵  ۲ اینچ
C C ۷.۵ ۳ اینچ
 D D ۱۰ ۴ اینچ
E DD  ۱۲.۵ ۵ اینچ
F E  ۱۵ ۶ اینچ
 G F ۱۸ ۷ اینچ
H FF ۲۰.۵ ۸ اینچ
I  G ۲۳ ۹ اینچ
J GG ۲۵.۵ ۱۰ اینچ

چطور اندازه‌ی دور سوتین (باند) را به دست آوریم؟

این سایز در برندهای مختلف می‌تواند کمی متفاوت باشد، درست مانند سایز شلوار زنانه یا هر سایز دیگری!

لازم است باز هم به این نکته توجه کنید که سایزهای سوتین معمولا به اینچ است! سایز زیر سینه به اینچ در واقع سایز باند زیر سوتین است، اما اگر می‌خواهید یک انتخاب مطمئن‌تر داشته باشید، سایزی بین سایز کاپ سینه و زیر سینه انتخاب کنید.

برای رسیدن به سایز مناسب می‌توانید اگر سایز شما چیزی مثل ۳۲.۴ اینچ یا کمتر است، آن را به ۳۲ و اگر چیزی مثل ۳۲.۵ اینچ یا بیشتر است آن را به ۳۳ رند کنید.

اما سایزهای اروپایی که در ایران نیز رایج است به سانتی‌متر محاسبه می‌شود. در زیر می‌توانید جدول سایز سوتین اروپایی از ۶۰ تا ۱۱۰ را ببینید. سایز رایج سوتین به اروپایی بین ۶۵ تا ۸۵ است.

البته سایزهای سوتین مناسب برای نوجوانان و خانم‌هایی با سینه‌ی کوچک‌تر نیز وجود دارد. این سوتین‌ها معمولا سایز ۶۰ دارند یا سوتین‌های بدون کاپ یا باندی هستند که دور سینه را می‌گیرند

جدول سایز بندی دور سوتین


سایز اروپایی (EU) سایز انگلیسی (EN) سایز دور سوتین به سانتی‌متر سایز دور سوتین به اینچ
۶۰ ۲۸ ۵۸-۶۲ ۲۸
۶۵ ۳۰ ۶۳-۶۷ ۳۰
۷۰ ۳۲ ۶۸-۷۲ ۳۲
۷۵ ۳۴ ۷۳-۷۷ ۳۴
۸۰ ۳۶ ۷۸-۸۲ ۳۶
۸۵ ۳۸ ۸۳-۸۷ ۳۸
۹۰ ۴۰ ۸۸-۹۲ ۴۰
۹۵ ۴۲ ۹۳-۹۷ ۴۲
۱۰۰ ۴۴ ۹۸-۱۰۲ ۴۴
۱۰۵ ۴۶ ۱۰۳-۱۰۷ ۴۶
۱۱۰ ۴۸ ۱۰۸-۱۱۲ ۴۸

سایز سوتین خواهر (Sister Size) چیست؟

فرقی نمی‌کند چه سایز سوتینی (کاپ و باند دور سوتین) را انتخاب کنید، هر سایز یک سایز خواهر هم دارد؛ سایزهایی که اگر چه به لحاظ عددی با هم متفاوت هستند اما اندازه‌ی یکسانی دارند. در واقع اگر چه حرف مربوط به سایز کاپ یا عدد مربوط به باند دور سینه در این سوتین‌ها تفاوت دارد اما اندازه‌ی کلی این سوتین‌ها یکسان است. لازم نیست نگران باشید، با نگاهی به جدول زیر می‌توانید سایز خواهر مناسب خودتان را خیلی ساده انتخاب کنید. سایزهای چپ و راست هر سایز، سایز خواهر به حساب می‌آیند.

کارایی: سایز خواهر زمانی به کار می‌آید که شما می‌خواهید سوتینی را انتخاب کنید که دور سینه یا کاپ آن یک سایز بزرگ‌تر یا کوچک‌تر است. با توجه به این که کاپ سوتین متناسب با سایز باند دور آن تغییر می‌کند، سایز خواهر به شما کمک می‌کند که بهترین اندازه‌ی سوتین را انتخاب کنید.

توجه: سایزهای این جدول بر اساس راهنمای سایز انگلیسی است

 ۴۲  ۴۰  ۳۸  ۳۶ ۳۴ ۳۲ ۳۰
 A
 A  B
 A  B  C
 A  B  C  D
 A  B  C  D  DD
 A  B  C  D  DD
 A  B  C  D  DD
 B  C  D  DD
 C  D  DD
D DD
DD

چطور بدانیم سایز یک سوتین مناسب نیست؟

یک سوتین با سایز نامناسب نشانه‌های زیادی دارد؛ نشانه‌هایی که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. اگر فکر می‌کنید سوتین‌ها لباس‌های عذاب‌آور زندگی شما هستند، شاید تا به حال سایز درست را انتخاب نکرده‌اید!

اگر یک یا چند مورد از اتفاقات زیر را تجریه می‌کنید، احتمالا سایز درست را انتخاب نکرده‌اید.

  • بندها مدام از روی شانه می‌افتند.
  • سینه از بالا، زیر یا کناره‌های سوتین بیرون می‌زند.
  • پارچه‌ی روی سوتین به خوبی روی تن نمی‌نشیند.
  • سوتین را روی قلاب آخر بند آن می‌بندید.
  • بند سوتین روی شانه فشار می‌آورد و جا می‌اندازد.
  • بند پشت سوتین از روی کمر شما حرکت می‌کند و مدام بالا می‌آید.
  • فنر یا سیم زیر سوتین وارد پوست شما می‌شود.
  • به خاطر پوشیدن سینه بند مدام دچار گردن‌درد یا کمردرد می‌شوید.

نکاتی که برای خرید سوتین باید در نظر داشته باشید



به همان اندازه که خرید کردن، به خصوص خرید لباس زیر و سوتین لذت‌بخش است، باید به نکاتی نیز توجه کرد. در نظر نگرفتن بعضی موارد و انتخاب فقط بر اساس زیبایی و جذابیت، در نهایت باعث پشیمان شدن شما از خریدتان می‌شود. اما همیشه لازم است در خرید سوتین و وقتی که آن را می‌پوشید چند نکته‌ی دیگر را هم بررسی کنید تا مطمئن شوید یک سوتین دقیقا مناسب شماست.

۱. به بند سوتین توجه کنید

کاپ‌ها باعث نگه داشتن سینه‌ها در جای خود می‌شوند؛ اما بندها درصد بسیار زیادی از فرم کلی سوتین را بر عهده دارند. شاید فکر کنید که بندها فقط برای بالا نگه‌ داشتن سوتین به کار می‌روند؛ اما در واقع نگه داشتن کاپ‌ها روی فرم بدنتان و شکل دادن به سینه‌ها از جمله وظایف آن‌هاست.

  • وقتی به سوتین خودتان نگاه می‌کنید، بند پشت آن باید دقیقا افقی روی کمر قرار بگیرد. اگر بند سوتین آویزان شده و قوس گرفته است یک سایز کوچک‌تر برای دور سینه را انتخاب کنید.
  • باید بتوانید به سادگی دو انگشت را زیر بند زیرین سوتین جا بدهید. سوتین باید احساس راحتی و امنیت ایجاد کند و بیش از حد تنگ نباشد.
  • اگر احساس می‌کنید بند زیر سوتین به بدن شما فشار می‌آورد و تنگ است، به این معنی است که اندازه‌ی کاپ سوتین شما کوچک است و باید یک سایز بزرگ‌تر را انتخاب کنید.
  • نوک سینه‌ها باید در بین فاصله شانه تا آرنج قرار بگیرند؛ اگر پایین‌تر هستند، بند سوتین را به طوری تنظیم کنید تا در جای درست قرار بگیرند.

نکته: اگر سایز دور سوتین تغییر کند سایز کاپ آن نیز عوض می‌شود! پس طبق قاعده‌ی «سایز خواهر» اگر یک سایز کوچک‌تر دور سوتین را انتخاب می‌کنید، در مورد کاپ یک سایز بالا بروید و بر عکس. به این ترتیب یک لباس زیر مناسب خواهید داشت.

۲. کاپ سوتین چقدر مناسب شما است؟

  • کاپ سوتین باید خیلی صاف و بدون چین خوردگی روی سینه قرار بگیرد و پر به نظر برسد.
  • اگر احساس می‌کنید سینه از بالای سوتین یا اطراف آن بیرون زده است، شاید بهتر باشد یک سایز کاپ بزرگ‌تر را امتحان کنید.
  • اگر در کناره‌های کاپ سوتین، یعنی درست جایی که بندها وصل شده‌اند، بین بدن و لباس زیر شما فاصله افتاده یا پارچه‌ی کاپ سوتین حالت شل دارد، یک سایز کاپ کوچک‌تر انتخاب کنید.

نکته: باز هم به رابطه‌ی عکس بین دور سوتین و سایز کاپ آن توجه کنید و طبق قاعده‌ی «سایز خواهر» بهترین سایز مورد نظرتان را انتخاب کنید.

۳. فرم سیم یا فنر سوتین چطور است؟

اگر از سوتین سیم یا فنردار استفاده می‌کنید، سیم سوتین باید فیت بدن شما باشد، بین سینه‌ها قرار بگیرد و خیلی صاف روی تن بنشیند. سیم سوتین باید خیلی خوب دور و زیر سینه‌ها را بگیرد.

اگر هر کدام از حالت‌های زیر را تجربه می‌کنید، احتمالا لازم است سایز کاپ یا دور سوتین خودتان را تغییر دهید.

  • سینه از زیر سیم سوتین بیرون می‌زند.
  • سوتین استخوان قفسه‌ی سینه را لمس نمی‌کند.
  • درست جایی که سیم سوتین قرار گرفته، قرمز می‌شود و سیم به پوست بدن فشار می‌آورد.
  • سیم سوتین سینه را به سمت داخل فشار می‌دهد.
  • سیم سوتین به زیر بغل فشار می‌آورد.
  • سیم سوتین سینه‌ها را به طرفین بدن می‌کشد.

۴. آیا بند سوتین اندازه است؟

بند سوتین باید راحت و مطمئن روی شانه قرار بگیرد. به این ترتیب شما باید بتوانید دو انگشت را به راحتی زیر بند سوتین قرار دهید. اگر بند بیش از اندازه روی شانه فشار نمی‌آورد و روی شانه‌ها جا نمی‌اندازد و در عین حال محکم و راحت است، شما اندازه‌ی مناسبی را انتخاب کرده‌اید.

۵. باید سایز خواهر و سایز اصلی‌تان را بدانید

دقیقا مانند خرید شلوار جین یا کفش، خرید سوتین از یک برند به برند دیگر یا از یک سبک به سبکی دیگر متفاوت است؛ به همین دلیل دانستن سایز اصلی و سایز خواهر از ضروری‌ترین موارد است و در همین مواقع به کار خواهد آمد.

۶. اگر اندازه‌ی سینه‌هایتان متفاوت است، عدد را گرد کنید

اینکه اندازه‌ی دو سینه دقیقا یکسان نباشد کاملا طبیعی است؛ اما اگر این تفاوت زیاد و قابل توجه است، جای نگرانی نیست. کورا هرینگتون، نویسنده و متخصص لباس زیر، در این مورد پیشنهاد می‌کند که سوتین مناسب برای سینه‌ی بزرگ‌تر را بخرید. اگر سوتین بزرگ‌تر را خریدید، می‌توانید به کاپ کوچک‌تر یک پد اضافه کنید تا حجم خالی را پر کند؛ و همچنین اگر سوتین کوچک‌تر را انتخاب کردید، مدلی را انتخاب کنید که کاپ‌های قابل جدا شدن داشته باشد و یک طرف آن را تعویض کنید.

همچنین در نظر داشته باشید که سایز سوتین همزمان با بدن شما قابل تغییر است. اگر به طور منظم ورزش می‌کنید، به تازگی بچه‌دار شده‌اید و… ممکن است که سوتین‌های فعلی‌تان اندازه‌ی شما نباشند.

۷. سبک‌ها و جنس‌های مختلف سوتین‌ها، اهداف مختلفی دارند

در حالت ایدئال، سوتین‌های شما باید مکمل لباس‌های موجود در کمد لباس شما باشند. شما به سبک‌هایی احتیاج دارید که همه کاره باشند و در عین حال راحت هم باشند تا در طول روز اذیت نشوید. همچنین بهتر است که چند مدل مختلف داشته باشید تا در موقعیت‌های مختلف بتوانید استفاده کنید.

  • دو سوتین با مدل‌ معمولی؛ یکی به رنگ پوست بدنتان و دیگری به رنگ مشکی. این دو مدل در اکثر مواقع مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  • یک سوتین یا نیم تنه‌ی ورزشی یکی از آیتم‌هایی است که در مواقع فعالیت‌های فیزیکی مانند ورزش کردن به کار شما خواهد آمد.
  • یکی دیگر از موارد مورد نیاز، یک سوتین با بند قابل تغییر است تا برای لباس‌ها با مدل یقه‌های مختلف بتوانید بند آن را تغییر دهید تا مشخص نباشد.
  • یک سوتین راحت و بدون سیم تا در مواقع سفر یا استراحت بپوشید؛ فقط باید توجه کنید که بند آن را به خوبی تنظیم کنید تا فرم سینه‌ها بد نباشند.

انتخاب سوتین بر اساس فرم سینه


یکی از مواردی که در هنگام خرید سوتین باید به آن توجه کنید، فرم سینه است. فرم‌های سینه‌ها به چند دسته تقسیم می‌شود؛ سینه‌ها می‌توانند در قسمت پایین، بالا یا دور تا دور پر باشند و یا نوک تیز، افتاده یا گرد باشند. در این دسته‌بندی بیشتر به فرم خود سینه توجه می‌شود و اندازه‌ی قفسه‌ی سینه مورد بحث نیست.

برای سینه‌هایی که در قسمت پایین پر هستند، سوتین‌هایی که قسمت پایین سینه را پر می‌کنند بهترین انتخاب هستند؛ مانند مدل بالکنی (Balconette). این مدل سوتین‌ها خاصیت لیفت کردن دارند و سینه‌ها را به سمت بالا می‌آورند. اگر به دنبال سوتینی هستید که هم سینه‌ها را بپوشاند، هم جذاب باشد و در عین حال راحت باشند، سوتین‌های بالکنی با پارچه‌های نرم و انعطاف‌پذیر گزینه‌ی خوبی برای شما خواهند بود. اگر فرم سینه‌ی افتاده هم دارید، از سوتین‌هایی با ویژگی لیفت و جمع‌کننده استفاده کنید.

اگر سینه‌های شما در قسمت بالا پر هستند، سعی کنید سوتینی را انتخاب کنید که کاپ آن به طوری باشد که کاملا سینه‌ها را پوشش دهد و فضای کمی از آن باز باشد. همچنین این مدل سوتین‌ها برای کسانی که سینه‌هایی با فرم نوک تیز دارند هم مناسب است.

اگر سینه‌های شما کاملا در همه‌ی قسمت‌ها پر هستند، بهتر است سوتینی را انتخاب کنید که بالا و پایین سینه را به خوبی پوشش دهد. سوتین‌هایی که مدل کاپ مثلثی شکل دارند و همچنین سوتین‌هایی که به مدل نیم‌تنه نزدیک هستند گزینه‌ی خوبی خواهند بود. همینطور اگر سینه‌های شما گرد و کمی به سمت طرفین متمایل هستند، سوتین با کاپ مثلثی شکل و مدل‌هایی که سینه‌ها را به سمت وسط جمع کند مناسب خواهند بود.

بهترین برندهای سوتین و لباس زیر و خواب زنانه را انتخاب کنید


برای این که تنوعی از مدل سوتین را داشته باشید، بهتر است طرح‌ها و فرم‌های متنوع را انتخاب کنید و در عین حال از کیفیت و راحتی سوتین یا هر لباس زیر دیگری مطمئن شوید. برای این کار کافی است بهترین برندهای لباس زیر و خواب زنانه را بشناسید و از بین آن‌ها دست به انتخاب بزنید.

برندهایی مانند لاوین رز  (lA Vie En Rose)، اتام (Etam)، لانژ اند اسلیپ (Lounge and Sleep)، گارودی و بسیاری از برندهای باکیفیت و شناخته شده نه تنها سیستم سایزبندی دقیقی برای لباس زیر زنانه دارند که انتخاب را برای شما آسان‌تر می‌کند، بلکه دوام و کارایی خوبی هم دارند و از الیافت مناسبی تشکیل شده‌اند که در هر فصلی از ایجاد حساسیت جلوگیری می‌کند.

اینکه چه تعداد از انواع سوتین تا به امروز تولید شده و در کمد پوشاک خانم‌ها جای گرفته را نمی‌توان به طور دقیقی تخمین زد. اما با توجه به بزرگی و انواع مختلف سوتین موجود در دنیای مد که برای خانم‌ها وجود دارد، در ایران می‌توان بیش از ۲۳ مدل مختلف را یافت که هر کدام برای زمان، مکان و موقعیت خاصی مناسب هستند.

به دلیل تنوع زیادی که در پوشش خانم‌ها وجود دارد و در مراسمات خاصی مثل میهمانی و جنش از لباس‌هایی استفاده می‌کنند که اصطلاحا جلو باز، پشت باز و یا فاقد بند هستند، لازم است که حتما از سوتین مناسبی استفاده شود. چرا که سوتین که به عنوان لباس زیرین استفاده می‌شود و در واقع پس‌زمینه پوشش را شکل می‌دهد، در چنین لباس‌هایی باید مخفی باشد تا زیبایی لباس از بین نرود.

از سوی دیگر برخی سوتین‌ها نیز برای موقعیت‌های دیگر رسمی و بیرون از خانه تولید می‌شوند که با هدف فرم دادن به سینه‌ها، جلوگیری از افتادگی و… از آنها استفاده می‌شود.

چرا باید با مدل های مختلف سوتین آشنا باشیم؟

از آنجایی که سوتین‌ها بر اساس کاربردهای مختلفی تولید شده و هر کدام برای موقعیت خاصی مناسبی هستند، لازم است که با انواع هر یک آشنا شویم.

تعریق، فشار روی قفسه سینه، تغییرات هورمونی در دوران پریود و… که در اثر استفاده زیاد از سوتین به بدن ما وارد می‌شود، همگی دست به دست هم خواهند داد تا لحظات عذاب آوری در طول روز داشته باشیم.

همه این مسائل خود نیز پایه ریزی برای ابتلا به بیماری‌های پوستی و قارچی را نیز به همراه دارند. حتی گفته می‌شود که به دلیل استفاده نامناسب و عدم انتخاب سایز مناسب سوتین، بخش بزرگی از بیماری سرطان سینه که خانم‌ها به آن مبتلا می‌شوند، به دلیل استفاده طولانی مدت و نامناسب از سوتین است. به همین دلیل است که روز ۱۳ اکتبر به نام روز جهانی بدون سوتین انتخاب شده است.
پس متوجه شدید که عدم توجه به یک موضوع ساده در انتخاب نوع پوشش، چه مشکلات متعددی را برایمان به دنبال خواهد داشت. همین مسائل باعث شده تا صنعت پوشاک در زمینه لباس زیر، تحول بزرگی به خود بگیرد و انواع سوتین برای موقعیت‌های مختلف تولید شود
انواع سوتین بر اساس کاربرد
سوتین‌ها بر اساس کاربرد و موقعیتی که دارند به چند دسته تقسیم می‌شوند. این نوع دسته‌بندی را می‌توان جزو دسته‌های اصلی هر سوتین و یا ست شورت و سوتین در نظر گرفت.
اما همین دسته‌ها خود نیز به چند دسته جداگانه تقسیم می‌شوند که باز هم در چنین حالتی بر اساس موقعیت مورد استفاده و کاربردی که دارند، هر کدام ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارند که در ادامه به معرفی ۵ مورد از آنها می‌پردازیم.
سوتین های روزمره
این نوع سوتین‌ها برای استفاده روزمره مناسب هستند که بیشتر در خانه مورد استفاده قرار می‌گیرند. خانم‌هایی که زیاد علاقه ندارند سوتین مدت طولانی به تن داشته باشند به دنبال چنین سوتین‌هایی هستند.
این نوع سوتین‌ها برای اینکه با هدف راحتی در منزل و مکان‌هایی خصوصی طراحی شده‌اند دارای مشخصه‌های زیر هستند.

به صورت توری یا پارچه طراحی شده‌اند.

جنس آنها طوری است که موجب تعریق نمی‌شوند.

معمولا فاقد جک هستند و برخی مدل‌ها به‌منظور فرم دهی به سینه دارای فنر هستند.

برای جلوگیری از تعریق سینه، فاقد اسفنج هستند.

از بندهای شیشه‌ای یا نامرئی در آنها استفاده نمی‌شود.

بند پشتی به صورت قزن بسته می‌شود که دو یا سه ردیف هستند.

توصیه می‌شود که برای جلوگیری از بیماری‌های پوستی نظیر قارچ و تعریق سینه، درون خانه حتما از این نوع سوتین‌ها استفاده کنید. این سوتین‌ها احساس راحتی به شما خواهند داد.

اینکه چه تعداد از انواع سوتین تا به امروز تولید شده و در کمد پوشاک خانم‌ها جای گرفته را نمی‌توان به طور دقیقی تخمین زد. اما با توجه به بزرگی و انواع مختلف سوتین موجود در دنیای مد که برای خانم‌ها وجود دارد، در ایران می‌توان بیش از ۲۳ مدل مختلف را یافت که هر کدام برای زمان، مکان و موقعیت خاصی مناسب هستند.
به دلیل تنوع زیادی که در پوشش خانم‌ها وجود دارد و در مراسمات خاصی مثل میهمانی و جنش از لباس‌هایی استفاده می‌کنند که اصطلاحا جلو باز، پشت باز و یا فاقد بند هستند، لازم است که حتما از سوتین مناسبی استفاده شود. چرا که سوتین که به عنوان لباس زیرین استفاده می‌شود و در واقع پس‌زمینه پوشش را شکل می‌دهد، در چنین لباس‌هایی باید مخفی باشد تا زیبایی لباس از بین نرود.
از سوی دیگر برخی سوتین‌ها نیز برای موقعیت‌های دیگر رسمی و بیرون از خانه تولید می‌شوند که با هدف فرم دادن به سینه‌ها، جلوگیری از افتادگی و… از آنها استفاده می‌شود.
چرا باید با مدل های مختلف سوتین آشنا باشیم؟
از آنجایی که سوتین‌ها بر اساس کاربردهای مختلفی تولید شده و هر کدام برای موقعیت خاصی مناسبی هستند، لازم است که با انواع هر یک آشنا شویم.
تعریق، فشار روی قفسه سینه، تغییرات هورمونی در دوران پریود و… که در اثر استفاده زیاد از سوتین به بدن ما وارد می‌شود، همگی دست به دست هم خواهند داد تا لحظات عذاب آوری در طول روز داشته باشیم.
همه این مسائل خود نیز پایه ریزی برای ابتلا به بیماری‌های پوستی و قارچی را نیز به همراه دارند. حتی گفته می‌شود که به دلیل استفاده نامناسب و عدم انتخاب سایز مناسب سوتین، بخش بزرگی از بیماری سرطان سینه که خانم‌ها به آن مبتلا می‌شوند، به دلیل استفاده طولانی مدت و نامناسب از سوتین است. به همین دلیل است که روز ۱۳ اکتبر به نام روز جهانی بدون سوتین انتخاب شده است.
پس متوجه شدید که عدم توجه به یک موضوع ساده در انتخاب نوع پوشش، چه مشکلات متعددی را برایمان به دنبال خواهد داشت. همین مسائل باعث شده تا صنعت پوشاک در زمینه لباس زیر، تحول بزرگی به خود بگیرد و انواع سوتین برای موقعیت‌های مختلف تولید شود.
انواع سوتین بر اساس کاربرد
همانطور که در مقاله راهنمای جامع خرید سوتین ذکر کردیم، سوتین‌ها بر اساس کاربرد و موقعیتی که دارند به چند دسته تقسیم می‌شوند. این نوع دسته‌بندی را می‌توان جزو دسته‌های اصلی هر سوتین و یا ست شورت و سوتین در نظر گرفت.
اما همین دسته‌ها خود نیز به چند دسته جداگانه تقسیم می‌شوند که باز هم در چنین حالتی بر اساس موقعیت مورد استفاده و کاربردی که دارند، هر کدام ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارند که در ادامه به معرفی ۵ مورد از آنها می‌پردازیم.
سوتین های روزمره
این نوع سوتین‌ها برای استفاده روزمره مناسب هستند که بیشتر در خانه مورد استفاده قرار می‌گیرند. خانم‌هایی که زیاد علاقه ندارند سوتین مدت طولانی به تن داشته باشند به دنبال چنین سوتین‌هایی هستند.
این نوع سوتین‌ها برای اینکه با هدف راحتی در منزل و مکان‌هایی خصوصی طراحی شده‌اند دارای مشخصه‌های زیر هستند.

به صورت توری یا پارچه طراحی شده‌اند.

جنس آنها طوری است که موجب تعریق نمی‌شوند.

معمولا فاقد جک هستند و برخی مدل‌ها به‌منظور فرم دهی به سینه دارای فنر هستند.

برای جلوگیری از تعریق سینه، فاقد اسفنج هستند.

از بندهای شیشه‌ای یا نامرئی در آنها استفاده نمی‌شود.

بند پشتی به صورت قزن بسته می‌شود که دو یا سه ردیف هستند.

توصیه می‌شود که برای جلوگیری از بیماری‌های پوستی نظیر قارچ و تعریق سینه، درون خانه حتما از این نوع سوتین‌ها استفاده کنید. این سوتین‌ها احساس راحتی به شما خواهند داد.
سوتین‌های مجلسی که برای استفاده در مهمانی‌ها و به طور کلی بیرون از خانه مناسب هستند.
سوتین های مجلسی
این نوع سوتین‌ها برای استفاده در میهمانی‌ها و مجالس کاربرد دارند. در این نوع سوتین‌ها از فنر، جک، اسفنج و… برای زیباتر نشان دادن سینه‌ها استفاده می‌شود.
این مدل از انواع سوتین های پر کاربرد است که طراحی بسیار گوناگونی دارند. همچنین آنها را بر اساس نوع لباسی که قرار است بپوشید طراحی می‌کنند. به عنوان نمونه در برخی لباس‌ها(مانند لباس عروسی) که فاقد پشت هستند، این نوع سوتین‌ها دارای بند نامرئی شیشه‌ای هستند یا اینکه اصلا بند ندارند.
یا در برخی مدل‌ها طراحی لباس جلو باز است که به شکل U یا V طراحی شده است. به دلیل همین طراحی و قرارگیری سوتین معمولی بر روی سینه، استفاده از سوتین‌های دیگر زمخت خواهد بود و برای همین باید از سوتین مخصوص لباس جلو باز استفاده کرد.
در سوتین‌هایی که به صورت مجلسی تولید می‌شوند معمولا از اسفنج، فنر و جک برای فرم دهی و بزرگ‌تر نشان دادن سینه‌ها استفاده می‌شود.
سوتین های ورزشی
این نوع سوتین‌ها برای باشگاه‌های ورزشی و فعالیت‌های ورزشی کاربرد دارند و اصلا هم اهمیت ندارد که شما در باشگاه ورزش را انجام دهید یا اینکه در خانه ورزش کنید. ورزش‌هایی همچون تردمیل در خانه که نیازی به بیرون رفتن هم ندارند، بهتر است تا از یک سوتین ورزشی مناسب در هنگام دویدن استفاده کنید.
این نوع سوتین‌ها بسته به نوع ورزش و فعالیتی که انجام می‌دهید نیز متفاوت هستند. بسته به اینکه فعالیت ورزشی شما چه باشد باید نوع سوتین را متناسب با آن انتخاب کنید.
به عنوان مثال اگر در فعالیتی که انجام می‌دهید سینه‌ها زیاد بالا و پایین می‌شوند بهترین نوع سوتین ورطشی کپسول دار است که با داشتن پد مخصوص درون کاپ از تکان خوردن شدید جلوگیری می‌کند. این موضوع هم از این نظر که فشار به دوش شما از طریق بندها وارد نشود و هم از نظر اینکه بندها پوست شما را زخمی نکنند اهمیت دارند.
سوتین های شیردهی


این سوتین‌ها نیز همانطور که از نامشان مشخص است برای دوران شیردهی مادران کاربرد دارد. این سوتین‌ها با نام سوتین بارداری و سوتین زایمان نیز شناخته می‌شوند. باید دقت کنید که این مدل سوتین به دلیل اینکه کاپ‌ها به صورت بازشونده هستند تا بتوان به نوزادان شیر داد برخلاف سوتین جک دار فاقد جک هستند.
ویژگی جالب این سوتین‌ها به این شکل است که کاپ هر دو سوتین دارای دکمه در بخش کناری یا بالایی است. با باز کردن این دکمه می‌توانید نوک سینه را از کاپ خارج کرده و به نوزاد خود شیر دهید.
با داشتن چنین سوتینی دیگر مجبور نیستید که سینه را از زیر سوتین خارج کنید و در شیر دادن به کوپک دچار مشکل شوید. توصیه می‌کنیم که حتما از این نوع سوتین برای زمان‌های شیردهی استفاده کنید؛ خصوصا در کشور ما که فرهنگ شیر دادن به نوزاد در مکان‌هایی عمومی و بیرون از خانه، هنوز در جایی که باید قرار داشته باشد، ندارد(!)
سوتین مخصوص فرم دهی به سینه
این نوع سوتین نیز به نوعی جزو دسته مجلسی هستند، اما از آنجایی که برای خانم‌هایی که احساس می‌کنند سینه‌های خوش فرمی ندارند یا سینه‌های آنها کوچک است طراحی شده‌اند، در دسته بندی جدایی قرار می‌گیرند.
در این نوع سوتین‌ها از اجزای مختلفی همچون اسفنج، فنر، جک و حتی بندهای سوتین، به شکل هوشمندانه استفاده شده تا فرم دلخواه را به سینه‌ها بدهند.
خانم‌هایی که دارای سینه افتاده هستند نیز می‌توانند از این نوع سوتین‌ها استفاده کنند تا با جمع کردن سینه و فرم دهی به آن ظاهر جذاب و زیبایی داشته باشند. این نوع سوتین بیشتر در مراسم و مکان‌هایی که جنبه رسمی و مهمانی دارند کاربرد دارد و بهتر است که به صورت روزانه و در خانه از آنها استفاده نکنید.
بسته به اینکه بخواهید چه فرمی به سینه‌های خود بدهید این نوع سوتین‌ها متفاوت هستند. در برخی از آنها حتی اجزا به شکلی استفاده شده تا فاصله بین دو سیسنه را نیز تغییر دهد؛ چرا که هستند خانم‌هایی که فاصله سینه‌های آنها از هم مناسب نیست.














۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Doctor Alimoradi

درآمد مادام‌العمر و تضمینی با ثبت نام و آموزش گام به گام در ارزهای دیجیتال

 این پست ارزش یک بار دیدن را دارد

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Doctor Alimoradi

دانلود پاورپوینت با موضوع تصمیم گیری مصرف کننده

پاورپوینت-تصمیم-گیری-مصرف-کننده
پاورپوینت تصمیم گیری مصرف کننده
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 27
حجم فایل: 4062 کیلوبایت
قیمت: 25000 تومان

دانلود پاورپوینت با موضوع تصمیم گیری مصرف کننده،
در قالب pptx و در 27 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

تصمیم چیست؟
انتخاب هابسون
سطوح تصمیم گیری مصرف کننده
حل مسئله گسترده
حل مسئله  محدود
رفتار پاسخ روزمره
مدل های مصرف کنندگان
مدل اقتصادی مصرف کنندگان
مدل منفعل مصرف کنندگان
مدل آگاهانه  مصرف کنندگان
مدل تصمیم گیری مصرف کننده
تصمیم گیری مصرف کننده
رفتار پس از تصمیم
شناخت نیاز
جستجوی پیش از خرید
مدل بررسی تأسف
چگونه مصرف کنندگان بی سواد در عمل تصمیم می گیرند؟
اطلاعات ناقص و جایگزین های غیر قابل مقایسه
مصرف کنندگان سه نوع خرید دارند:
خریدهای آزمایشی
خریدهای تکرار شده
خریدهای تعهدی بلندمدت
انتخاب یا تصمیم خرید


قسمتی از متن پاورپوینت:
حل مسئله ی گسترده: وقتی مصرف کننده هیچ گونه معیار ثابتی برای ارزیابی یک محصول یا برند مرتبط با آن در اختیار ندارد و یا دایره تعداد برندها را به یک زیرمجموعه کوچک تر و قابل مدیریت محدود نکرده باشد کوشش های او برای تصمیم گیری و حل مسئله دشوار و گسترده طبقه بندی می شود. معمولاً حل مسئله گسترده زمانی پیش می اید که با خرید محصولات مهم و گران قیمت و پیشرفته مواجه باشیم که نیاز به صرف زمان بیشتری هم داشته باشد مثل خرید ماشین، آپارتمان و یا تلوزیون اچ دی ...


توضیحات:
این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع "تصمیم گیری مصرف کننده" می باشد که در حجم 27 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی درس های مدیریت بازاریابی، اصول بازاریابی و رفتار مصرف کننده در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته های مجموعه مدیریت مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Doctor Alimoradi

دانلود پاورپوینت با موضوع توسعه محصولات جدید و تحلیل رفتار مصرف کننده

پاورپوینت-توسعه-محصولات-جدید-و-تحلیل-رفتار-مصرف-کننده
پاورپوینت توسعه محصولات جدید و تحلیل رفتار مصرف کننده
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 197
حجم فایل: 1822 کیلوبایت
قیمت: 45000 تومان

دانلود پاورپوینت با موضوع توسعه محصولات جدید و تحلیل رفتار مصرف کننده،
در قالب ppt و در 197 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

مقدمه
مدل رفتار خریدار
عوامل مؤثر در رفتار مصرف کننده
عوامل فرهنگی مؤثر در رفتار مصرف کننده
عوامل عوامل اجتماعی مؤثر در رفتار مصرف کننده
عوامل خصوصیات فردی مؤثر در رفتار مصرف کننده
عوامل روانی مؤثر در رفتار مصرف کننده
نقش های افراد در تصمیم خرید
مراحل فرآیند تصمیم خرید
فرآیند تصمیم گیری درباره خرید کالاهای جدید
طبقه بندی قبول کنندگان کالای جدید بر اساس زمان
تأثیر ویژگی های کالا بر سرعت پذیرش آن
مراحل  فرآیند بازاریابی
عوامل موثر بر فرآیند بازاریابی
چگونگی انتخاب مصرف کننده نهایی
آمیخته های بازاریابی (marketing mix)
محصول
قیمت
استراتژی قیمت
انواع فروشگاه ها
شبکه توزیع کالا
سیاست های تشویقی
تبلیغات
تبلیغات پیشبرد فروش
سازماندهی فعالیت های بازاریابی
اهداف بازاریابی
عوامل مورد نیاز برای تشکیل بازار
اندازه بازار
نمودار سیر تکاملی بازارها
اجزاء تشکیل دهنده بازاریابی
ابعاد گوناگون بازاریابی
حالات تقاضا و وظایف مدیر بازاریابی
انواع یا شیوه های بازاریابی
بازاریابی تبدیلی
وظیفه بازاریابان در بازاریابی تبدیلی
بازاریابی ترغیبی (انگیزشی)
وظیفه بازاریابان در بازاریابی انگیزشی
بازاریابی توسعه ای
وظیفه بازاریابان در بازاریابی توسعه ای
بازاریابی احیایی (مجدد)
بازاریابی تعدیلی(همزمانی)
بازاریابی محافظتی
بازاریابی تضعیفی(عدم بازاریابی/وارونه
بازاریابی مقابله ای
سیستم بازار
اجزای بازار
ویژگی اجزای بازار
دیدگاه های مختلف برای تقسیم بازار
انواع بازارها از نظر فعالیت
انواع بازارهای سازمانی
بازار صنعتی
بازار دولتی
بازار واسطه
انواع بازارهای اقتصادی
مشخصات بازار رقابت کامل
بازار انحصار کامل
بازار رقابت انحصاری
بازار انحصار چند جانبه
جدیدترین تقسیم بندی از بازارها
نمودار رابطه شرکت با بازار
تجزیه و تحلیل محیط
محیط بازاریابی
محیط شناسی
انواع عکس العمل در برابر محیط بازاریابی
واکنش انفعالی
واکنش فعال
سازمان و محیط
تقسیم بندی دیگر از محیط بازاریابی
محیط خرد
عوامل اثر گذار بر شرکت در محیط خرد
محیط داخلی مؤسسه
نمودار نحوه ارتباط بخش بازاریابی با سایر بخش ها
تأمین کنندگان مواد اولیه
واسطه های بازاریابی
نمودار عوامل اصلی محیط کلان مؤسسه
نیروهای جمعیت شناختی
نیروهای اقتصادی
نیروهای طبیعی
نیروهای تکنولوژیکی
نیروهای سیاسی
دلایل تنظیم قوانین مربوط به تجارت
نیروهای فرهنگی
انواع بازارها از دیدگاه مختلف
انواع بازارها از نظر فعالیت
انواع بازارهای سازمانی
انواع بازار اقتصادی
بازار رقابت کامل
بازار انحصار کامل
بازار رقابت انحصاری
بازار انحصار چند جانبهان
انواع بازار از دیدگاه فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ
تجزیه و تحلیل محیط
محیط بازاریابی
عکس العمل ها در محیط بازاریابی
تقسیم بازار و تعیین بازار هدف
دلایل عدم ارضای تمامی نیازهای خریداران توسط یک موسسه
مزایای تقسیم بازار
سیر تکاملی تقسیم بازار
بازاریابی انبوه یا یکنواخت
بازاریابی تفکیکی یا تنوع کالا
بازاریابی متمرکز یا هدف دار
عوامل موثر در تقسیم بندی بهینه بازار
سه استراتژی تعیین بازار هدف
استراتژی بازارهای یکسان (غیر تفکیکی)
استراتژی بازاریابی متفاوت (تفکیکی)
استراتژی بازاریابی متمرکز (تمرکزی)
عوامل موثر بر انتخاب استراتژی  بازاریابی
نیازها و رفتار خریداران
خریداران، مدیران واقعی
مشتری شیفته و رشد سازمانی
شناسایی و ارضای نیازها
بازاریابی واکنشی
بازاریابی پیش بین
بازاریابی نیاز آفرین
سلسله مراتب نیازها در بازارهای توسعه نیافته
سلسله مراتب نیازها در بازارهای  نیمه توسعه یافته
سلسله مراتب نیازها در بازارهای توسعه یافته
فرآیند رفتار مصرف کننده
عوامل فردی موثر در رفتار خریداران
عمر محصول     
منحنی عمر کالا      
ویژگی های مرحله معرفی      
ویژگی های مرحله رشد      
ویژگی های مرحله بلوغ       
ویژگی های مرحله افول       
روش مقابله با مرحله افول      
نمونه راه های جلوگیری از سقوط منحنی
 فروش و سود      
توسعه محصول جدید شرکتهای پیشتاز چگونه پیشتاز می‏ شوند؟
انتخاب مدیر محصول
برنامه‏ریزی کار راهه شغلی
ارزشیابی و تشویق
بررسی کلیه ایده‏ ها
حضور فعال و حمایت مدیریت
غربال کردن ایده ‏ها
کنترل و انعطاف ‏پذیری


توضیحات:
این فایل شامل پاورپوینتی با عنوان "توسعه محصولات جدید و تحلیل رفتار مصرف کننده" می باشد که در حجم 197 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی توسط دانشجویان رشته های مجموعه مدیریت مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Doctor Alimoradi

دانلود تحقیق با موضوع استراتژی های بازاریابی


تحقیق-استراتژی-های-بازاریابی
تحقیق استراتژی های بازاریابی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 20
حجم فایل: 40 کیلوبایت
قیمت: 20000 تومان

دانلود تحقیق با موضوع استراتژی های بازاریابی،
در قالب word و در 20 صفحه، قابل ویرایش، شامل:

مقدمه
استراتژی‌های رقابتی
استراتژی بازاریابی یکپارچه
استراتژی بازاریابی شبکه‌ای
استراتژی بازاریابی گذار
استراتژی بازاریابی اکتشافی
استراتژی بازاریابی احیائی
استراتژی بازاریابی سرآمد
استراتژی بازاریابی بدون مرز
استراتژی بازاریابی ابراز شده
استراتژی بازاریابی معکوس
استراتژی‌های مختلف انتخاب بازار هدف
استراتژی‌های بازاریابی بین‌الملل
و ...


بخشی از متن تحقیق:
مقدمه:
رقابت شدید کشورهایی که قادر به تولید با هزینه‌های پایین هستند، مشکلات زیادی برای بسیاری از صنایع فراهم آورده است. تولیدکنندگان صنایع برای ماندن در صحنه رقابت، باید راهکارهایی برای تطبیق خود با تغییرات بیابند. سازمان‌ها امروز از حالت وظیفه‌ای خارج شده‌اند و به صورت مشارکتی درآمده‌اند. امروز در بازاریابی با مفهوم زیر صفر روبرو هستیم. یعنی زمان خرید‌، زمان ستاد برای تولید کالای سفارش داده شده، بازخورد مشتری به عرضه کننده کالا و همه موارد دیگر از این دست، باید به سمت صفر میل کنند. ترکیب این عوامل است که مزیت نسبی کشور را تشکیل می دهد.

استراتژی‌های بازاریابی به معنای کنکاش و پویش در راستای یافتن بازارهای مناسب از ابعاد گوناگون، چه از نظر اقتصادی و اجتماعی و چه از نظر فرهنگی و حقوقی و بستر‌سازی مداوم به منظور اعلام موجودیت وحفظ موقعیت حاصله می‌باشد.

استراتژی های رقابتی:
اولین تهدیدهای رقابت خودمان هستیم. زمانی که در اوج هستیم، از خود غافلیم و در نتیجه خودمان را نمی‌بینیم. با بیان این نکته که جامعه ما در حال گذار از جامعه غیر رقابتی به جامعه نیمه رقابتی و سرانجام رقابتی است، به تشریح 8 نوع استراتژی رقابتی پرداخت. این 8 استراتژی عبارتند از ...

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Doctor Alimoradi

دانلود پاورپوینت با موضوع شناخت بازارهای ورزشی

پاورپوینت-شناخت-بازارهای-ورزشی
پاورپوینت شناخت بازارهای ورزشی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 29
حجم فایل: 1621 کیلوبایت
قیمت: 25000 تومان

دانلود پاورپوینت با موضوع شناخت بازارهای ورزشی،
در قالب ppt و در 29 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

بازاریابی ورزشی
شناخت بازارهای ورزشی
شناخت بازار
اهمیت تقسیم بندی بازار ورزشی
معیارهای تقسیم بازارهای ورزشی 
استراتژی های مختلف انتخاب مشتریان یا بازارهای ورزشی
استراتژی بازاریابی ورزشی یکسان
استراتژی بازاریابی ورزشی تفکیکی
استرتژی بازاریابی ورزشی تمرکزی
عوامل موثر در انتخاب استراتژی های ورزشی
عوامل موثر در انتخاب استراتژی های ورزشی
روش های تقسیم بازار ورزشی
تقسیم بندی بر اساس عوامل جغرافیایی
تقسیم بندی بر اساس عوامل جمعیت شناختی
تقسیم بندی براساس عوامل روان شناختی
تقسیم بندی بر اساس عوامل رفتاری
روش های تقسیم مشتریان و بازارهای ورزشی
برخی تفاوت های عمده میان بازار ورزشی و بازارهای مرسوم و معمولی
منابع


قسمتی از متن پاورپوینت:
بازاریابی ورزشی در برگیرنده تمام فعالیت هائی است که برای ارضای نیازها وخواسته های فرایند مبادله، طراحی شده اند. علم بازاریابی ورزشی، همانند خود بازاریابی ازعلوم دیگری چون علم اقتصاد،جامعه شناسی، روان شناسی. ارتباطات و حقوق مدد می جوید. باید بین بازار یابی ورزشی وبازار یابی از طریق ورزش تمایز قائل شد. بازاریابی ورزشی، هنگامی روی می دهد که سازمانی ورزشی درصدد ترویج محصولات و خدماتتش باشد. اما بازاریابی از طریق ورزش ،زمانی است که سازمانی غیر ورزشی، درصدد بهره گیری از ورزش ،بعنوان ابزار فروش محصولاتش باشد ...


توضیحات:
این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع "شناخت بازارهای ورزشی" می باشد که در حجم 29 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی رشته های تربیت بدنی و علوم ورزشی مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Doctor Alimoradi