تحقیق-استراتژی-های-بازاریابی
تحقیق استراتژی های بازاریابی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 20
حجم فایل: 40 کیلوبایت
قیمت: 20000 تومان

دانلود تحقیق با موضوع استراتژی های بازاریابی،
در قالب word و در 20 صفحه، قابل ویرایش، شامل:

مقدمه
استراتژی‌های رقابتی
استراتژی بازاریابی یکپارچه
استراتژی بازاریابی شبکه‌ای
استراتژی بازاریابی گذار
استراتژی بازاریابی اکتشافی
استراتژی بازاریابی احیائی
استراتژی بازاریابی سرآمد
استراتژی بازاریابی بدون مرز
استراتژی بازاریابی ابراز شده
استراتژی بازاریابی معکوس
استراتژی‌های مختلف انتخاب بازار هدف
استراتژی‌های بازاریابی بین‌الملل
و ...


بخشی از متن تحقیق:
مقدمه:
رقابت شدید کشورهایی که قادر به تولید با هزینه‌های پایین هستند، مشکلات زیادی برای بسیاری از صنایع فراهم آورده است. تولیدکنندگان صنایع برای ماندن در صحنه رقابت، باید راهکارهایی برای تطبیق خود با تغییرات بیابند. سازمان‌ها امروز از حالت وظیفه‌ای خارج شده‌اند و به صورت مشارکتی درآمده‌اند. امروز در بازاریابی با مفهوم زیر صفر روبرو هستیم. یعنی زمان خرید‌، زمان ستاد برای تولید کالای سفارش داده شده، بازخورد مشتری به عرضه کننده کالا و همه موارد دیگر از این دست، باید به سمت صفر میل کنند. ترکیب این عوامل است که مزیت نسبی کشور را تشکیل می دهد.

استراتژی‌های بازاریابی به معنای کنکاش و پویش در راستای یافتن بازارهای مناسب از ابعاد گوناگون، چه از نظر اقتصادی و اجتماعی و چه از نظر فرهنگی و حقوقی و بستر‌سازی مداوم به منظور اعلام موجودیت وحفظ موقعیت حاصله می‌باشد.

استراتژی های رقابتی:
اولین تهدیدهای رقابت خودمان هستیم. زمانی که در اوج هستیم، از خود غافلیم و در نتیجه خودمان را نمی‌بینیم. با بیان این نکته که جامعه ما در حال گذار از جامعه غیر رقابتی به جامعه نیمه رقابتی و سرانجام رقابتی است، به تشریح 8 نوع استراتژی رقابتی پرداخت. این 8 استراتژی عبارتند از ...

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.