تحقیق-کارآفرینان-موفق-جهان
تحقیق کارآفرینان موفق جهان
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: Word
تعداد صفحات: 20
حجم فایل: 148 کیلوبایت
قیمت: 20000 تومان

دانلود تحقیق با موضوع کارآفرینان موفق جهان،
در قالب word و در 20 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن تحقیق:
جرج ایستمن بنیانگذار آمریکایی کمپانی کداک
کارلوس اسلیم ثروتمندترین مرد آمریکای لاتین
جف بزوس بنیانگذار آمازون
کارآفرین موفق اِی. مالاچی میسکون سوم
مایکل اس. دِل
تایموتی برنس
امروزه از George Eastman موسس کمپانی بزرگ «Eastman Kodak< به عنوان پدر صنعت عکاسی مدرن و نوین یاد می‌شود. او در سال 1854 در یکی از روستاهای «نیویورک» دیده به جهان گشود. پدرش «George Washington Eastman» در همان سال دانشکده اقتصاد «Eastman» را در «Rochester» بنا کرد و چند سال بعد خانواده را برای زندگی در آن شهر به «Rochester» برد. در سال 1862 درست زمانی که دانشکده در حال شکل‌گیری و رشد خود به سر می‌برد، به ناگاه پدر خانواده از دنیا رفت و اندک سرمایه‌ای را برای آنها به ارث گذاشت.
با پدید آمدن چنین شرایطی «George» که تنها پسر خانواده بود برای سرپرستی و حمایت مالی مادر و دو خواهرش مجبور به ترک تحصیل شد و راهی بازار کار گردید. ابتدا برای یک شرکت کوچک بیمه مشغول به کار شد و پس از آن به استخدام بانک محلی «Rochester» درآمد.
هنگامی که 23 سال بیشتر نداشت یکی از همکارانش با مشاهده فعالیت‌های خستگی‌ناپذیر او پیشنهاد کرد که تعطیلات آخر هفته را به همراه مادر و خواهرانش به خارج از شهر بروند و به تفریح بپردازند. در میان کلام همکار دلسوز پیشنهادی مطرح شد که سرآغاز تحول زندگی «George» و تکنولوژی بشر به حساب می‌آمد. او گفت که برای ثبت خاطره آن روز گردش «George» دوربینی تهیه نماید و از خانواده‌اش چند عکس یادگاری بگیرد.
اگر چه «George» دوربینی اجاره کرد اما هرگز تعطیلات آخر هفته را در بیرون از خانه نگذراند. سنگینی، حجم و گرانی مبلغ تهیه یک دوربین و یا حتی یک عکس تمامی فکر او را به خود مشغول ساخته بود. «آیا امکان ظهور دوربینی جدید با خصوصیات کاملاً متفاوت وجود ندارد؟»

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.