پروپزال-مدیریت-با-موضوع-تاثیر-استراتژی-بازاریابی-بر-عملکرد-کسب-و-کار-بین-المللی-در-ایران
پروپزال مدیریت با موضوع تاثیر استراتژی بازاریابی بر عملکرد کسب و کار بین المللی در ایران
فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 13
حجم فایل: 95 کیلوبایت
قیمت: 30000 تومان

دانلود پروپزال مدیریت با موضوع تاثیر استراتژی بازاریابی بر عملکرد کسب و کار بین المللی در ایران،
در قالب word و در 13 صفحه، قابل ویرایش، شامل:

مقدمه
بیان مساله تحقیق
سابقه موضوع
اهمیت موضوع
اهداف تحقیق
چهارچوب نظری
مدل تحقیق
فرضیات یا سوالات تحقیق
و ...


بخشی از متن پروپزال:
اهمیت موضوع:
در هر کشوری استراتژی بازاریابی و عملکرد کسب و کار بین المللی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بدین منظور  برای رسیدن به جایگاه ممتاز  کسب و کار در عرصه بین الملل نیاز  به استراتژی  بازاریابی از اهمیت خاصی برخوردار می‌شود. در حال حاضر کشورها با مشکل نهادینه نشدن فرهنگ نیاز به استراتژی بازاریابی برای رسیدن به جایگاه بالایی در عرصه کسب وکار بین‌المللی روبرو هستند. انتخاب استراتژی بازاریابی مناسب یکی از چالش‌های پیش روی هر سازمانی است. برای آنکه سازمان بتواند در میان رقبای بین‌المللی خود انتخاب بهینه‌ای داشته باشد باید از معیارهای متعددی به موضع بنگرد. اهمیت این مطالعه در آن است که تاثیر استراتژی بازاریابی بر روی عملکرد کسب و کار بین‌المللی در شرکت‌های صادر کننده زعفران سنجیده می‌شود و ...

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.