پاتوق ایرانیان عاشق

بهترین برای همه مردم

۱۲ مطلب در آذر ۱۴۰۲ ثبت شده است

سالن زیبایی و کراتین و احیای مو بانو زهرا صادقی معتبرترین و با تجربه ترین در شهر اصفهان و درچه


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Doctor Alimoradi

انتخاب بهترین سوتین برای افتادگی سینه و پستان چطوریه ؟

اگر به دنبال انتخاب یا خرید بهترین سوتین برای جلوگیری از افتادگی سینه هستید، باید از همان ابتدا با کارکردها و ویژگی‌هایی که انواع مختلفی از سوتین‌ها دارند آشنا باشید. این کار به شما کمک می‌کند تا در سنین جوانی و زودتر از موعد دچار مشکل افتادگی سینه نشوید و نیاز به انجام جراحی سینه هم نداشته باشید.

به همین بهانه در این مطلب قصد داریم به معرفی 8 تا از بهترین سوتین ها برای افتادگی سینه پرداخته و ببینیم که با توجه به ویژگی‌هایی که این مدل از محصولات دارند، برای خانم‌هایی که سینه افتاده دارند چطور به آنها کمک خواهد کرد.

قبل از هر چیز باید بدانید که افتادگی سینه مسئله خیلی حاد و مهمی نیست که بخاطر آن خود را سرزنش کنید یا روحیه لطیف زنانه خود را تضعیف کنید. شاید بد نباشد بدانید که 90 درصد از زنان در طول زندگی خود با سینه‌های نامتقارن زندگی می‌کنند که لزوماً نشان‌دهنده هیچ بیماری زمینه‌ای نیست. بنابراین استفاده از سوتین مناسب برای افتادگی مشکل آنها را به‌طور کامل رفع خواهد نمود

ویژگی های سینه های نامتقارن و افتاده چیست؟

افرادی که سینه نامتقارن دارند، این ۳ ویژگی را دارند:

  1. اندازه سینه راست و چپ یکسان نیست. یکی از سینه‌ها ممکن است بزرگ‌تر از دیگری باشد.
  2. حجم و توده کلی سینه‌ها متفاوت است.
  3. شکل یک سینه با دیگری یکسان نیست. یکی ممکن است گرد و فرم مناسبی داشته باشد و دیگری ساختار بیضی شکل داشته باشد.

نحوه بررسی و انجام تست افتادگی سینه

برای اینکه متوجه شوید دچار افتادگی سینه هستید یا نه، می‌توانید از دو روش زیر استفاده کنید:

  • معاینه فیزیکی: ساده‌ترین راه برای تعیین شکل نامتقارن سینه‌ها، نگاه کردن به آنها در آینه است. اگر متوجه تفاوت قابل مشاهده در اندازه، شکل یا حجم سینه شدید، سینه نامتقارن دارید. کافی است کاملا صاف روبه‌روی یک آیینه ایستاده بلند ایستاده و بدن خود را بررسی کنید.
  • تست سوتین: یک سوتین معمولی که کاملا اندازه بپوشید و اگر متوجه افتادگی یکی از سینه‌ها یا ایجاد خطوط یا شکاف در کاپ سوتین شدید، ممکن است سینه نامتقارن داشته باشید. اگر روی هر دو کاپ این ریزش یا شکاف پیدا کردید، احتمالا سوتین سایز مناسب را نپوشیده‌اید.

بهترین سوتین برای افتادگی سینه کدامند؟

مشکل رایج این نوع سینه، یافتن سوتین است که کاملا متناسب با هر دو سینه باشد. تغییرات جزئی نیازی به توجه ندارند، اما اگر سطح تفاوت سینه‌ها زیاد باشد، به یک سوتین عالی نیاز دارید که سینه‌های شما را یکسان نشان دهد.

برای حل این مشکل، باید به دنبال سوتین‌هایی با کاپ‌های خوب باشید که از قابلیت کشش، پد مناسب و ساختار قالبی شکل پشتیبانی کنند. سوتین‌هایی که این ویژگی‌ها را داشته باشند، به داشتن ظاهر متقارن در سینه شما کمک می‌کنند که برخی از آنها را در ادامه معرفی می‌کنیم.

۱. سوتین پد دار یا جک دار

شما به راحتی می‌توانید تفاوت‌های جزئی بین اندازه سینه‌های افتاده خود را با سوتین‌های پد دار که دارای بالشتک هستند و با نام سوتین جک‌دار نیز شناخته می‌شوند مدیریت کنید.

در انتخاب و خرید سوتین جک دار لازم است که ضخامت لایه پد را بسته به ظاهری که انتظار دارید و میزان افتادگی که در سینه شما وجود دارد انتخاب کنید. این سوتین بالشتکی گزینه‌ای شگفت‌انگیز است که حمایت خوبی را ارائه می‌کند و سینه‌های شما را متعادل می‌کند.

همچنین جرو بهترین سوتین روزمره هستند، که در طرح‌های متنوع با رنگ‌های مختلف تولید می‌شوند. از یک سوتین پددار به‌منظور شکل دادن به سینه‌های ناهموار خود استفاده کنید.

۲. سوتین کاپ فنری و قالب‌دار

سوتین‌هایی که دارای کاپ هستند و کاپ آنها نیز طوری است که شکلی قالبی به بافت سینه می‌دهند از دیگر سوتین مناسب برای افتادگی سینه هستند. کاپ این سوتین‌ها حتی اگر به صورت کامل هم پر نشوند، به دلیل ساختاری قالبی که دارند چروک شده به نظر نخواهند رسید.

می‌توانید بدون عیب و نقص ظاهری متعادل داشته باشید و عدم تقارن زیر لباس شما قابل مشاهده نخواهد بود. کاپ این محصولات شکل سینه شما را به‌طور کامل دربر می‌گیرد و به آن ظاهری طبیعی می‌بخشد. سوتین‌های قالبی انتخاب خوبی برای سینه‌های شرقی-غربی نیز هستند.

۳.  سوتین پلانج

سوتین‌های پلانج از دیگر بهترین سوتین ها برای افتادگی سینه هستند. سینه‌هایی که فرورفته باشند هنگام پوشش سوتین معمولا دور از هم به‌نظر خواهند رسید و فاصله بین دو کاپ زیاد می‌شود. در مقابل سینه‌هایی هم که هم افتاده باشند و هم حجم توده متفاوتی داشته باشند به هم نزدیک‌تر شده اما شکل نامتقارنی دارند.

سوتین پلانج در هر دو حالت بافت سینه را با فاصله مناسبی از هم جمع کرده و افتادگی را نیز از بین خواهد برد. این سوتین‌ها لیفت خوبی نیز به سینه خواهند داد.

۴. سوتین هایی با پوشش کامل سینه

سوتین‌هایی که پوشش کاملی برای سینه فراهم می‌کنند به مخفی کردن افتادگی سینه کمک خواهند کرد و به طور کامل این مشکل را رفع می‌کنند. این مدل دارای کاپ‌هایی با اندازه بزرگ‌تر هستند که کاملا بافت سینه را دربر می‌گیرد. همچنین بندهای روی شانه و نوار سراسری پایین سوتین هم به لیفت دادن سینه و شکل‌دهی آن کمک خواهد کرد.

۵. سوتین‌هایی با ساختار نواری شکل

سوتین‌هایی که ساختار نواری دارند (یعنی فاقد کاپ بوده و شکل آنها طوری است که گویی یک نوار سراسری دور سینه پیچیده شده است) از دیگر بهترین سوتین ها برای افتادگی سینه هستند.

این مدل سوتین با فشاری که روی ناحیه سینه وارد می‌کند و از سوی دیگر به کمک نوار پایین و بند‌های روی شانه که در برخی مدل‌ها وجود دارد، سینه را طوری شکل می‌دهد که به بدن چسبیده و در فضای بیشتری از روی بدن پخش می‌شود که آن ظاهر افتادگی سینه را از بین خواهد برد.

در استفاده از این مدل سوتین به منظور مخفی کردن سینه افتاده دقت کنید از مدل‌هایی که دارای بند روی شانه هستند و نوار سراسری آنها ساختار مستحکمی دارد را در اولویت قرار دهید. چرا که عموم این سوتین‌ها برای لباس‌های یقه باز طراحی شده که برای این منظور زیاد مناسب نخواهند بود.

۶. سوتین‌های توری

این مدل سوتین‌ها عموما دارای فنر هستند تا حمایت مناسبی از سینه داشته باشند. علاوه بر این در سوتین‌های فنری به منظور نگهداری بهتر سینه‌ها، نوار پایین سوتین دارای بافت چند لایه و مستحکم است که با حمایت از طریق دستکی سوتین، به نگهداری سینه‌ها در یک حالت استاندارد و متقارن کمک می‌کند.

مزیت دیگر سوتین توری نیز این است که بسیاری از آنها دارای یک بند هارنس هستند که علاوه بر تزئین سوتین، می‌تواند به نگهداری بهتر سینه‌ها در شرایطی که از طریق بند شانه‌ای وضعیت سینه را در یک حالت مناسب نگهداری کند کمک نماید.

۷. سوتین های ورزشی

احتمالا یکی از دلایلی که شاید باعث شود باشگاه رفتن را کنار بگذارید شکل سینه‌های افتاده باشد. برای همین منظور استفاده از سوتین‌های ورزشی چه دارای کپسول و چه معمولی به داشتن ظاهری متقارن به شما کمک خواهد نمود.

اما از آنجایی که سینه افتاده دارید، توصیه می‌کنیم از مدل‌های کپسول دار استفاده کنید که حین انجام فعالیت ورزشی حمایت کاملی از سینه خواهند داشت.

۸. سوتین گن لاغری

یکی دیگر از بهترین انتخاب‌ها برای خانم‌هایی که هم دچار افتادگی سینه هستند و هم اینکه در گروه افرادی با وزن بالا قرار دارند، سوتین گن لاغری است. این مدل محصولات در عین حال که فرم مناسبی به سینه خواهند داد، به داشتن اندامی بهتر نیز به شما کمک خواهند کرد.

ساختار این سوتین‌ها طوری است که تمامی ویژگی‌های سوتین‌های بالا را به صورت ترکیبی دارند و از آن پشتیبانی می‌کنند.

پد و جک، فنر سراسری، کاپ قالبی شکل، دارای لایه‌ای به ضخامت ۱۰ تا ۲۰ سانتی‌متر که پایین سینه و پهلوها را نیز پشتیبانی می‌کند و در برخی مدل‌ها نیز وجود هارنس سبب شده تا تمامی ویژگی‌هایی که برای متقارن کردن شکل سینه به آن نیاز دارید را داشته باشند.

همچنین کاپ این سوتین‌ها نیز دارای پارچه مناسبی است که سینه را به طور کامل دربر می‌گیرد و از مشخص شدن نوک سینه و شکل نامتقارنی که بین سینه‌ها وجود دارد جلوگیری خواهد نمود

جمع‌بندی نهایی

اکثر مدل‌های سوتین برای سینه‌های نامتقارن در صورتی که دارای کاپ‌هایی با انعطاف پذیری مناسب، ظاهری قالبی شکل و ساختاری که حمایت مناسبی از سینه داشته باشند، مناسب هستند. می‌توانید از یک سوتین نخی و تی‌شرتی معمولی، تا یک سوتین ورزشی یا سوتین درزدار را برای این منظور استفاده کنید تا از نظر ظاهری ناهمواری‌های سینه و شکل نامتقارن آن را به حداقل برسانید.

اهمیت استفاده از سوتین مناسب چه زمانی که دچار افتادگی نباشید و چه زمانی که دچار آن شده باشید زیاد است. در هر صورت باید از سوتینی استفاده کنید که در اثر انجام فعالیت‌های ورزشی یا کارهای سنگین که موجب از بین رفتن عضلات و بخشی که مسئول حمایت سینه است می‌شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Doctor Alimoradi

روش هایی برای لیفت بهتر سوتین و سینه


آیا شما هم جزو آن دسته افرادی هستید که با پوشیدن سوتین احساس می‌کنید حمایت و تناسب مناسبی وجود ندارد و به دنبال لیفت بهتر سوتین هستید؟ یا به دنبال راهکارهایی برای بهبود تناسب سینه خود هستید؟ اگر پاسخ بله است، تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

داشتن تناسب در سینه‌ها قبل از هر چیزی استایل کلی و ظاهر شما را بهبود خواهد داد و به‌دنبال آن موجب افزایش حس اعتماد به‌نفس می‌گردد

اما راهکارهای عالی که شما می توانید لیفت بهتر سوتین را نشون بدید

راهکارهایی که برای انجام تناسب سینه و لیفت بهتر سوتین وجود دارد شامل دو بخش کلی است. یا سوتین مناسبی انتخاب نکرده‌اید که خاص شما نیست و یا اینکه سوتین به درستی تنظیم نشده است. البته حالت سومی هم وجود دارد که باید از برخی اکسسوری‌های مناسب برای لباس زیر استفاده کنید.

۱. ابتدا، ببینید علت عدم تناسب سوتین چیست

قبل از اینکه شروع به تنظیم سوتین کنید، نیاز دارید تا مشخص کنید دقیقا چه مشکلی در اندازه‌گیری یا تناسب آن وجود دارد که باعث شده لیفت مناسبی نداشته باشد.

  • آیا بندهای شانه‌ای از شانه‌هایتان می‌افتند؟
  • آیا سوتین سینه‌هایتان را در حالتی که احساس کنید به سمت پشت فشار داده می‌شوند بالا می‌رود؟
  • آیا بافت سینه‌هایتان از کاپ‌ها بیرون می‌افتد؟
  • آیا بافت سینه‌هایتان کاملاً کاپ‌ها را پر نمی‌کند؟

بندها و کاپ‌ها جزو اجزای اصلی هر سوتین هستند و اصلی‌ترین بخش برای مشکلات اندازه‌گیری و تناسب آن به حساب می‌آیند. برای لیفت بهتر سوتین باید از همین‌جا شروع کنید و زمانی را برای ارزیابی مشکلات اندازه‌گیری بگذارید، تا بتوانید آن‌ها را رفع کنید.

اگر اخیراً اندازه‌گیری صحیحی از سوتین خود انجام داده‌اید و می‌دانید که سایز درستی را استفاده می‌کنید، مشکل ممکن است مربوط به نوع سوتینی باشد که خاص شما نبوده و برای شما مناسب نیست. مثلا سینه‌های شما فاصله زیادی از هم دارند و در چنین شرایطی بخواهید از سوتین مثلثی استفاده کنید که مناسب شما نیست

۲.  تنظیماتی را برای لیفت سوتین انجام دهید

حالا که اندازه‌گیری را بر مبنای آنچه که درست است مشخص کرده‌اید، زمان آن رسیده است که تنظیماتی را به منظور استفاده صحیح سوتین انجام دهید.

ابتدا نگاهی به سوتین بیندازیم. سوتین شما باید کاملا راحت باشد؛ طوری‌که به ناحیه دور کمر شما چسبیده و موازی با کف پا باشد. اگر دست‌های خود را بالا بردید، سوتین هم باید همراه با با دست‌های شما به سمت بالا بلند شود. اگر چنین چیزی رخ نمی‌دهد به این معنی است که به مقدار کافی تنگ نشده و باید به کمک قزن بندها و قلاب تنظیم، سوتین را کمی تنگ‌تر کنید. سعی کنید آن را به هوک وسط یا داخلی‌تر ببرید تا اندازه بهتری داشته باشید.

سپس، اطمینان حاصل کنید که بافت سینه‌هایتان به طور کامل درون کاپ‌ها جا گرفته باشد. این کار را با حرکت دادن خودتان به سمت چپ و راست انجام دهید. اگر بافت سینه‌ها از کاپ‌ها بیرون بیاید، نیاز به سایز کاپ بزرگ‌تری دارید. از طرف دیگر، اگر می‌بینید که در کاپ‌ها فضای خالی زیادی وجود دارد، بهتر است یک سایز یا چند سایز کاپ کوچک‌تر را انتخاب کنید.

و در آخر، قسمت مرکزی سوتین (قسمتی که بین کاپ‌ها قرار دارد) باید کاملا صاف روی سینه شما قرار بگیرد. برای افرادی که سینه‌های افتاده رو به پایین، بزرگ، نزدیک به هم یا با فاصله از هم هستند ممکن است کمی سخت باشد؛ بنابراین اگر به طور کامل صاف نیست نگران نباشید

۳. بندها و اتصالات سوتین را بررسی کنید

تنظیم بندهای شانه‌ای سوتین می‌تواند تأثیر زیادی بر تناسب و لیفت بهتر سوتین داشته باشد. اگر بیش از حد آنها را سفت کنید، سینه‌ها به سمت بالا می‌روند؛ در حالی که با تنظیم روی هوک کمتر باعث می‌شود که سینه‌ها افتاده به‌نظر برسند.

پس چطور تعادل کامل را پیدا کنیم؟

  • با قرار دادن سوتین طوری که باند پایین که از پشت بسته شده است، کاملا موازی و هم‌راستا با کف پا باشد.
  • بندهای شانه‌ای را طوری تنظیم کنید که بتوانید 2-3 انگشت خود را بین پوست و بند قرار دهید.

در حین انجام این تنظیم، به این نکته هم توجه کنید که سوتین بیشترین میزان حمایت مورد نیاز را فراهم می‌کند، در حالی که بندهای شانه‌ای به منظور نگه‌داشتن کاپ‌ها در محل صحیح طراحی شده‌اند. بنابراین، اگر شما به بندهای شانه‌ای خود با این هدف که حمایت اصلی را انجام دهد اتکا کنید، احتمالا اندازه‌گیری بهتری از سوتین نخواهید داشت.

۴. یک سوتین لیفت کننده بخرید

در نهایت، اگر با مراحل ۱ تا ۳ به لیفت بهترین سوتین و حمایت کافی نرسیده‌اید، شاید زمان آن رسیده تا اندازه‌گیری دقیق سایز سوتین را دوباره انجام دهید. برای این منظور می‌توانید از یک فرد کاربلد کمک بگیرید تا با آزادی عمل بهتری که دارد، بتواند سایز مناسب شما را تعیین کند.

در سایت خودمون یعنی پاتوق ایرانیان عاشق مطالب خوبی در این زمینه آماده و تهیه شده است که ضمن مراجعه می توانید از این راهنماها بهره مند شوید 

۵. از نوار چسبی سینه استفاده کنید

و در پایان اینکه اگر به کمک روش‌های چهارگانه بالا نتیجه کافی را نگرفتید، استفاده از نوار چسبی سینه برای لیفت بهتر سوتین نیز می‌تواند یک راه حل کارآمد برای بهبود نگهداری و حمایت از سینه‌ها باشد. این روش، مخصوصا برای کسانی که از سوتین‌های معمولی به دلیل مشکلات نگهداری استفاده می‌کنند و لیفت و حمایت مناسب را دریافت نکرده‌اند، می‌تواند مفید باشد

برای استفاده از نوار چسبی به منظور لیفت سوتین، می‌توانید به شیوه زیر عمل کنید:

  • اطمینان حاصل کنید که پوست شما تمیز و کاملا خشک است، تا نوار چسبی بهترین تماس را با پوست داشته باشد.
  • از نوار چسبی مناسب و با کیفیت که ضد حساسیت پوستی، خارش و التهاب است استفاده کنید.
  • نوار چسبی را به طور هموار بین پوست و کاپ‌های سوتین قرار دهید. این نوار باید از پایین کاپ‌ها شروع شده و تا بالای سینه‌ها ادامه یابد.
  • هنگامی که نوار چسبی را به محل مناسبی قرار داده‌اید، به آرامی سینه‌ها را بالا بکشید تا لیفت مطلوب را بدست آورید. این کار باعث ایجاد جذب بین نوار چسبی و پوست می‌شود و لیفت کننده‌ای موقتی را فراهم می‌کند. سپس بخش بالایی نوار را هم به بالای سینه بچسبانید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

نکته خیلی مهم : استفاده از نوار چسبی برای لیفت سوتین می‌تواند به پوست آسیب برساند، بنابراین از این روش به مدت طولانی یا به صورت مداوم استفاده نکنید و در صورت ایجاد هرگونه خارش، احساس سوزش یا ناراحتی، استفاده از آن را متوقف کنید و در صورت نیاز به متخصص پوست مراجعه کنید.

جمع‌بندی نهایی

اندازه‌گیری درست سوتین و استفاده درست از آن به‌منظور لیفت بهتر سوتین است که باعث می‌شود نتیجه بگیریم یک سوتین مناسب به تن داریم. نتیجه چنین چیزی احساس راحتی، آسایش و اعتماد به‌نفس را در طول روز برای ما به‌دنبال خواهد داشت. اندازه‌گیری درست سوتین، تنظیم کردن بندهای شانه‌ای و اطمینان از اینکه بافت سینه‌ها به‌طور کامل درون کاپ‌ها جا گرفته‌اند، می‌توانند بهبود محسوسی در لیفت و حمایت بهتر سوتین ایجاد کنند.

همچنین، استفاده از نوار چسبی برای لیفت سوتین می‌تواند گزینه‌ای موقت و کمکی باشد، اما ممکن است به پوست آسیب برساند. بنابراین، توصیه می‌شود از این روش به مدت طولانی یا به صورت مداوم استفاده نکنید و در صورت ایجاد هرگونه ناراحتی، به متخصص پوست مراجعه کنید.

در نهایت، اگر با مشکلات پیدا کردن سایز مناسب سوتین روبرو هستید یا نیاز به لیفت و حمایت بیشتر دارید، بهترین راه‌حل انجام اندازه‌گیری دقیق سینه و مشاوره با یک متخصص اندازه‌گیری است. یک متخصص می‌تواند به شما کمک کند سایز مناسب سوتین را تعیین کنید و سوتین‌هایی را پیدا کنید که به شما لیفت، حمایت و راحتی بیشتری بدهند.

یادآوری می‌کنیم که سوتین مناسب نه تنها به احساس خوبی در طول روز کمک می‌کند، بلکه به بهبود پوست و حالت طبیعی سینه‌ها هم کمک می‌کند تا در درازمدت دچار مشکلات افتادگی سینه نیز نشوید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Doctor Alimoradi

راهنمای انتخاب شورت مناسب برای انواع شلوار زنانه و‌دخترانه


خانم‌ها دوست دارند انواع مختلفی از لباس‌ها را برای موقعیت‌های مختلف امتحان کرده و تا جای ممکن استایل جدیدی را بر اساس ترند روز دنبال کنند. به همین دلیل جدای از نوع لباسی که می‌پوشند، نیازمند خرید شورت مناسب برای انواع شلوار زنانه هستند که این ساختار و استایل را به‌هم نریزد.

در واقع می‌توان اینطور گفت که پوشیدن لباس زیر را به طور کلی به دلیل عوامل بهداشتی نمی‌توان کنار گذاشت. از همین رو وقتی شما یک لباس مجلسی خاصی می‌پوشید که نیازمند پوشش یک شورت خاص است، استفاده از شورت معمولی باعث برجسته شدن آن در زیر لباس شده و شما را انگشت‌نما خواهد کرد.

پوشیدن شورت مناسب بر اساس نوع لباس به ما کمک می‌کند احساس راحتی داشته باشیم و در عین حال از پوست ما در برابر چروکیدگی و تحریک محافظت کرده و به حفظ بهداشت شخصی‌مان کمک می‌کند. 


چرا نیاز به داشتن چند مدل شورت ضروری است؟

اینکه از چند نوع شلوار و لباس در موقعیت‌های مختلف درون خانه، بیرون از خانه، محیط کار و محیط‌های مجلسی استفاده کنید، هر یک نیازمند استفاده از یک شورت مناسب هستند.

نمی‌توانید از یک شورتی که خطوط بند دور کمر و ساق پاها از زیر شلوار مشخص خواهد شد استفاده کنید یا اینکه برای لباس‌هایی همچون دامن کوتاه استفاده از شورت‌هایی که دارای فاق کوتاه هستند انتخاب بهتری است.

شورت های مناسب برای انواع شلوار زنانه

به دلیل تعدد در مدل‌های مختلف لباس زنانه که وابسته به جنس پارچه، نوع دوخت، ضخامت، طراحی و عوامل دیگر وابسته است؛ شما باید چند مدل شورت مختلف را در کمد لباس زیر خود داشته باشید که هر یک برای پوشش زیر لباس‌های خاصی مناسب هستند.

 شورت مناسب برای شلوارهای روزمره

شلوارهایی که خانم‌ها به صورت روزمره استفاده می‌کنند عموما در گروه شلوارهای راحتی روزانه درون منزل هستند. بسیاری از خانم‌ها، خصوصا جوان‌ترها تمایل به استفاده از انواع اسلش درون منزل دارند در حالی که گروهی دیگر مایل هستند از شلوار راحتی نازک که عموما به نام شلوارهای گل‌گلی می‌شناسیم استفاده کنند.

شورت مناسب برای پوشیدن زیر شلوار روزمره می‌تواند انواع شورت اسلیپ باشد که جدای از حمایت و پشتیبانی بهتر، در جلوگیری از تعریق و راحتی بیشتر هم بالاترین اولویت را دارد. این شورت‌ها در ناحیه فاق دارای دو لایه هستند که لایه داخلی عموما از جنس نخ‌پنبه با قدرت جذب بالای رطوبت است و جنس بسیار نرمی هم دارد.

افزون بر این‌ها شورت اسلیپ زنانه برای زمان پریود نیز مناسب است که برای استفاده از نوار بهداشتی کمک می‌کند احساس راحت‌تری داشته باشید.


۲. شورت مناسب برای شلوارهای جین

شورت تانگ، شورت بیکینی و شورت لامبادا که هر سه در گروه شورت‌های بک لس هستند، برای شلوارهای جین و کتان، به‌خصوص شلوارهای جین کوتاه، ایده آل هستند. از آنجایی که شلوارهای جین قد کوتاه پوشش کمتری برای کمر دارند، به شورتی نیاز دارید که زیر آنها نامرئی باقی بماند. شورت بیکینی نیز انتخاب خوبی برای شلوار جین تنگ است.

برای این نوع شلوارهای زنانه استفاده از شورت‌های بدون بند که با نام NO-VPL شناخته می‌شوند بهترین انتخاب است. این شورت‌ها از جنس پارچه‌ای تولید می‌شوند که خاصیت کشسانی بالا دارد و به همین خاطر فاقد بند در ناحیه دور کمر و ساق پاها هستند.

همین ویژگی کمک می‌کند که به راحتی شورت را پوشیده و بدون مشخص شدن بندها چه در ناحیه دور کمر و چه در ناحیه ساق پا از زیر لگینگ‌ها یک شورت مناسب داشته باشید.

۴. شورت مناسب زنانه برای دامن کوتاه

دامن‌های کوتاه هم یکی دیگر از پرطرفدارترین پوشش‌ها به ویژه به‌عنوان لباس مجلسی و درون خانه هستند. اگر به‌دنبال شورت مناسب برای دامن کوتاه هستید می‌توانید از شورت‌های کلاسیک یا حتی شورت پسرانه استفاده کنید.

این مدل شورت پوشش کافی از بدن را دربر گرفته و با توجه به نرمی و محافظتی که از پوست دارد، موجب حساسیت و درگیر شدن مداوم شما با شورت نخواهد شد. جدایی از این این مدل شورت‌ها از ناحیه ساق پا چسبنام هستند که به فرم دادن ساق پاها کمک کرده و موجب افزایش اعتماد به‌نفس می‌شوند.

. شورت مناسب برای شلوار رسمی زنانه

در محیط‌های بیرون از خانه و محیط کار پوشیدن لباس‌هایی با شلوار و استایل رسمی برای خانم‌ها، آن هم در کشور ما به امری ضروری تبدیل شده است. تفاوتی هم ندارد که از شلوار پارچه‌ای نخی یا کتان استفاده کنید


۵. شورت مناسب برای شلوار رسمی زنانه

در محیط‌های بیرون از خانه و محیط کار پوشیدن لباس‌هایی با شلوار و استایل رسمی برای خانم‌ها، آن هم در کشور ما به امری ضروری تبدیل شده است. تفاوتی هم ندارد که از شلوار پارچه‌ای نخی یا کتان استفاده کنید.

برای این مدل سبک پوشش هم باز شورت کلاسیک، شورت های پسرانه یا شورت بدون درز (شورت های دانتل زنانه) انتخاب مناسبی هستند. آنها با توجه به ساختاری که دارند ناحیه ساق پا و باسن را به صورت یک سطح صاف حمایت خواهند کرد.


همچنین به دلیل فعالیت مداوم چند ساعته در محیط کار، عدم وجود درز در شورت و ساختار توری سبب می‌شود که جای درزها روی پوست شما باقی نماند.


. شورت مناسب برای شلوارهای سفید

بسیاری از افراد، چه خانم‌ها و چه آقایان؛ تصور می‌کنند که ست کردن شلوار یا دامن سفید با یک شورت سفید تصمیم عاقلانه‌ای است. در حالی که انجام چنین کاری یک اشتباه مهلک است.

پوشیدن لباس زیر سفید در زیر لباس‌های سفید نه‌تنها موجب مخفی شدن لباس زیر نخواهد شد، بلکه باعث برجسته شدن آن، خصوصا در بخش خطوط شورت می‌گردد. دلیل آن هم به تناسب رنگ برمی‌گردد که وقتی دو لایه با رنگ یکسان وجود داشته باشید، در سایر بخش‌ها که فقط یک لایه (یعنی شلوار) خواهد بود، کاملا تضاد را مشخص می‌کند.

برای رفع این مشکل، به‌جای استفاده از شورت‌های سفید، بهتر است از شورت هیپستر خاکستری یا شورت‌های توری شفاف استفاده کنید. آنها ظاهری بدون نقص فراهم می‌کنند و از مشخص شدن لباس زیر جلوگیری خواهند کرد.

جمع بندی نهایی

پوشیدن شورت در تمام طول روز و استفاده از آن برای کارهایی همچون تمرینات ورزشی می‌تواند منجر به عفونت شود. بنابراین، هنگام ورود به باشگاه، باید شورت خود را با شورت مناسبی تعویض کنید. برای سایر موارد نیز همین موضوع وجود دارد

شما باید برای محیط‌ها، شرایط و لباس‌های مختلف از شورت مناسبی استفاده کنید که جدای از جلوگیری به‌هم ریختن سبک استایل‌تان، باید از تعریق و رطوبت، ایجاد حساسیت، خارش و درگیر کردن شما با شورت‌تان جلوگیری کند. بدن شما در هر شرایطی باید خشک باشد.

امیدواریم که به کمک این آموزش توانسته باشید در انتخاب و استفاده از شورت مناسب برای انواع لباس زنانه اطلاعات کافی را کسب کرده باشید. در صورتی که هر سوال یا نظری دارید از بخش دیدگاه‌ها برای ما ارسال کنید.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Doctor Alimoradi

دانلود پاورپوینت با موضوع بازاریابی اینترنتی

پاورپوینت-بازاریابی-اینترنتی
پاورپوینت بازاریابی اینترنتی
فرمت فایل دانلودی: .ppt
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 22
حجم فایل: 3414 کیلوبایت
قیمت: 25000 تومان

دانلود پاورپوینت با موضوع بازاریابی اینترنتی،
در قالب ppt و در 22 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

دیجیتال مارکتینگ چیست؟
چرا مردم به سمت دیجیتال مارکتینگ می روند؟
مزایای دیجیتال مارکتینگ
دیجیتال مارکتینگ شامل چه ابزارهایی می شود؟
دیجیتال مارکتینگ چگونه توسعه می‌یابد؟
سئو چیست؟
PPC  چیست؟
مارکتینگ در شبکه های اجتماعی
میزان اندازه گیری و تاثیر دیجیتال مارکتینگ

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Doctor Alimoradi

دانلود پاورپوینت با موضوع قیمت گذاری در بازارهای بین المللی

پاورپوینت-قیمت-گذاری-در-بازارهای-بین-المللی
پاورپوینت قیمت گذاری در بازارهای بین المللی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 15
حجم فایل: 3431 کیلوبایت
قیمت: 25000 تومان

دانلود پاورپوینت با موضوع قیمت گذاری در بازارهای بین المللی،
در قالب ppt و در 15 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

اصول قیمت گذاری
تعریف قیمت‌گذاری
اهداف قیمت گذاری
قیمت گذاری در بازار بین الملل
استراتژی های قیمت گذاری در بازار بین المللی
مشکلات قیمت گذاری در بازراهای بین المللی
عوامل تاثیرگذار بر قیمت‌گذاری بین‌المللی
منابع


قسمتی از متن پاورپوینت:
تمامی سازمان ها و شرکت ها، برای کالاها و خدماتی که عرضه می‌دارند، قیمتی تعیین می‌ کنند. این قیمت ممکن است در قالب مفاهیم گوناگون مانند شهریه، آبونمان، حق عمل، اجاره بها و ... عنوان ‌شود.  در بین اجزای آمیزه بازاریابی، قیمت تنها عاملی است که موجب ایجاد درآمد می‌شود. همچنین قیمت انعطاف‌‌ پذیرترین عامل آمیزه بازاریابی شناخته می‌ شود، چراکه می‌ توان بسرعت آن‌را تغییر داد. اگرچه رقابت بر سر قیمت یکی از مسئله‌ های عمده‌ ای است که شرکت ها با آن روبه‌رو می‌شوند، اما بسیاری ار شرکت ها نمی‌توانند این مسئله را به شیوه‌ ای عالی حل کنند.  با همتراز شدن‌ کیفیت‌ کالاهای‌ شرکتهای‌ متفاوت‌ و تشدید رقابت، عنصر قیمت‌ به‌ یکی‌ از مهم ترین‌ عوامل‌ موثر بر حفظ‌ و جذب‌ مشتریان‌ و وفاداری‌ و رضایت‌ آن ها تبدیل‌ شده‌ است. این‌ امر امروزه‌ به ‌دلیل‌ گسترش‌ روزافزون‌ اینترنت‌ بیشتر مصداق‌ پیدا می‌کند ...


توضیحات:
این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع "قیمت گذاری در بازارهای بین المللی"  می باشد که در حجم 15  اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Doctor Alimoradi

دانلود پاورپوینت با موضوع استراتژی محصول و ارائه محصول جدید در بازاریابی صنعتی

پاورپوینت-استراتژی-محصول-و-ارائه-محصول-جدید-در-بازاریابی-صنعتی
پاورپوینت استراتژی محصول و ارائه محصول جدید در بازاریابی صنعتی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 24
حجم فایل: 641 کیلوبایت
قیمت: 25000 تومان

دانلود پاورپوینت با موضوع استراتژی محصول و ارائه محصول جدید در بازاریابی صنعتی،
در قالب ppt و در 24 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

تعریف یک کالای صنعتی
تغییرات در استراتژی محصولات
منحنی عمر کالای صنعتی و استراتژی ها
منحنی عمر کالای بین المللی
کاربرد نظریه منحنی عمر کالا در استراتژی های بازاریابی
قرار دادن کالاهای صنعتی در منحنی عمر خود
توسعه استراتژی محصول برای کالاهای فعلی
تکنیک نقشه ادراکی
تصمیم گیری در مورد استراتژی های محصول
فرایند ارائه کالای جدید
بازاریابی خدمات صنعتی
ویژگی های منحصر به فرد خدمات و پیامدهای بازاریابی آن
استراتژی های بازاریابی برای مؤسسات خدمات صنعتی
تقسیم بندی و هدف گیری خدمات صنعتی
متمایز ساختن خدمات
مجموعه های خدماتی
قیمت گذاری خدمات
ارتقاء خدمات
توزیع خدمات

قسمتی از متن:
قرار دادن کالاهای صنعتی در منحنی عمر خود:
منحنی عمر کالا حاصل گذر زمان نیست. این که یک کالای صنعتی در چه مرحله ای از منحنی عمر خود قرار دارد به عوامل متعددی از قبیل سود صنعت، نرخ تغییر در رشد فروش در صنعت و اطلاعات مربوط به رقبا بستگی دارد. گام های دخیل در قراردادن یک کالا در منحنی عمر خود به شرح زیر است:
1. با توجه به اطلاعاتی که باید برای یک مؤسسه صنعتی در مورد یک کالا، کیفیت و ارزش فروش، سود بر حسب درصدی از فروش، سهم بازار، تعداد رقبا و قیمت ها گردآوری شود، روند سه تا پنج سال گذشته را تجزیه و تحلیل کنید
2. سهم بازار، عملکرد کالا، معرفی کالای جدید و طرح های توسعه یا تنوع بخشی مربوط به رقبا را تجزیه و تحلیل کنید
3. فروش و سود کالا طی سه تا پنج سال آینده را پیش بینی و تعیین کنید
4. با توجه به تجزیه و تحلیل فوق جایگاه کالا و منحنی عمر آن را مشخص کنید ...


توضیحات:
این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع "استراتژی محصول و ارائه محصول جدید در بازاریابی صنعتی"  می باشد که در حجم 24  اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Doctor Alimoradi

دانلود تحقیق با موضوع بازاریابی در بازرگانی پیشرفته

تحقیق-بازاریابی-در-بازرگانی-پیشرفته
تحقیق بازاریابی در بازرگانی پیشرفته
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 34
حجم فایل: 22 کیلوبایت
قیمت: 21000 تومان

دانلود تحقیق با موضوع بازاریابی در بازرگانی پیشرفته،
در قالب word و در 34 صفحه، قابل ویرایش، شامل:

مقدمه

فصل اول:
تاریخچه تجارت در جهان

فصل دوم:
اقتصاد بازرگانی

فصل سوم:
پخش کالا

فصل چهارم:
فروش

فصل پنجم:
تبلیغات


بخشی از متن تحقیق:
مقدمه:
وضع اقتصادی و اجتماعی ایران تشابهی با کشورهای متحده امریکا ندارد و اکثر مطالب مندرج در کتاب‌های بازاریابی آن‌ها در ایران بدون استفاده است. اصول کلی بازاریابی امریکا در ایران قابل استفاده است ولی باید جرح و تعدیل گردد و با اوضاع و احوال ایران انطباق داده شود.

ترقیات، اکتشافات و اختراعات قرن بیستم به علت احتیاجات نظامی، بیشتر در رشته‌های فیزیک و مکانیک متمرکز شده و نصیب دیگر رشته‌ها از این پیشرفت کمتر بوده است. تجارت تنها رشته‌ای است که از این قاعده مستثناست و ترقی و تکامل آن را می‌توان مدیون قرن بیستم دانست. بازرگانی که در مراحل اولیه زندگی بشر بوجود آمده بود، تا اوایل قرن بیستم کم و بیش به همان وضع ابتدایی باقی ماند و چیزی جز خرید و فروش کالا به قصد بردن سود نبود. مشکل مهم بازرگانان فراهم آوردن سرمایه کافی و یافتن منبع خرید بود و ...

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Doctor Alimoradi

دانلود پاورپوینت با موضوع بازاریابی خدمات SERVICES MARKETING

پاورپوینت-بازاریابی-خدمات-(services-marketing)
پاورپوینت بازاریابی خدمات (SERVICES MARKETING)
فرمت فایل دانلودی: .ppt
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 61
حجم فایل: 1033 کیلوبایت
قیمت: 25000 تومان

دانلود پاورپوینت با موضوع بازاریابی خدمات (SERVICES MARKETING)،
در قالب ppt و در 61 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

مقدمه
تعریف بازاریابی
ویژگی‌های منحصر به فرد خدمات
آمیخته‌های بازاریابی خدمات
مدل PROMPT برای مزیت خدمت
مزیت خدمت و خدمت برتر
الزامات یک سازمان خدماتی پویا
عوامل مهم ممیزی خدمات
معیارهای ارزیابی «نتیجه» و «تجربه» خدمت
گام‌های اساسی در بازاریابی خدمات
راهنمای فروش خدمات
برنامه ارائه خدمات به مشتریان
انتظارات مشتریان از سازمان‌های خدماتی
عوامل و عناصر نظرخواهی برای تعیین شاخص رضایت مشتریان
راه‌های افزایش ارزش خدمات
صفات و ویژگی‌های «خدمت» و «خدمتگزاری»
منابع


بخشی از متن پاورپوینت:
تعریف بازاریابی:
تعریف انجمن بازاریابی آمریکا از بازاریابی:
انجام فعالیت‌های تجاری به گونه‌ای که کالاها و خدمات از تولید کننده به مصرف کننده یا کاربر جریان پیدا کند.

تعریف لغت‌نامه آکسفورد از بازاریابی:
- فعالیت‌های مربوط به تولید، تبلیغ و فروش کالاهای یک شرکت به بهترین وجه ممکن.
- مجموعه‌ای از فعالیت‌های انسانی- اقتصادی هدایت شده در جهت ارضای نیازها و خواسته‌های افراد جامعه از طریق فرآیند مبادله.
- فرآیندی است مدیریتی- اجتماعی که به وسیله آن افراد و گروه‌ها از طریق تولید و مبادله کالا و یا خدمات ...

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Doctor Alimoradi

دانلود پاورپوینت با موضوع برنامه ریزی استراتژیک و فرآیند بازاریابی

پاورپوینت-برنامه-ریزی-استراتژیک-و-فرآیند-بازاریابی
پاورپوینت برنامه ریزی استراتژیک و فرآیند بازاریابی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 13
حجم فایل: 758 کیلوبایت
قیمت: 20000 تومان

دانلود پاورپوینت با موضوع برنامه ریزی استراتژیک و فرآیند بازاریابی،
در قالب ppt و در 13 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

فرآیند برنامه ریزی استراتژیک
بیان مأموریت
تعیین طراحی سبد کسب و کار
تجزیه و تحلیل  SBU’s موجود: رویکرد گروه مشاوره ای Boston (BCG)
تجزیه و تحلیل SBU’s موجود: شبکه برنامه ریزی کسب و کار استراتژیک General Motors(GE)
توسعه استراتژی های رشد
شبکه توسعه محصول/ بازار
نقش بازاریابی در برنامه ریزی استراتژیک
فرآیند بازاریابی
آمیخته بازاریابی- چهار P


قسمتی از متن پاورپوینت:
برنامه ریزی استراتژیک تعیین و توسعهی استراتژی کلی شرکت برای بقا و رشد بلندمدت است.
این فرآیند شامل:
تعریف ماموریت: بیان منظور یک سازمان، که باید بازارگرا باشد.
تعیین اهداف شرکت: تعیین اهداف و مقاصد برای هدایت کامل سازمان.
تعیین سبد کسب و کار: مجموعه ای از کسب و کارها و محصولاتی که شرکت در آن فعالیت دارد.
برنامه ریزی استراتژی های وظیفه ای: برنامه ریزی تفصیلی برای هر یک از واحدهای سازمانی جهت رسیدن به اهداف استراتژیک.


توضیحات:
این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع "برنامه ریزی استراتژیک و فرآیند بازاریابی"  می باشد که در حجم 13 اسلاید، همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی رشته های مجموعه مدیریت مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
Doctor Alimoradi