تحقیق بازاریابی در بازرگانی پیشرفته
فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 34
حجم فایل: 22 کیلوبایت
قیمت: 21000 تومان
دانلود تحقیق با موضوع بازاریابی در بازرگانی پیشرفته،
در قالب word و در 34 صفحه، قابل ویرایش، شامل:
در قالب word و در 34 صفحه، قابل ویرایش، شامل:
مقدمه
فصل اول:
تاریخچه تجارت در جهان
تاریخچه تجارت در جهان
فصل دوم:
اقتصاد بازرگانی
اقتصاد بازرگانی
فصل سوم:
پخش کالا
پخش کالا
فصل چهارم:
فروش
فروش
فصل پنجم:
تبلیغات
تبلیغات
بخشی از متن تحقیق:
مقدمه:
مقدمه:
وضع
اقتصادی و اجتماعی ایران تشابهی با کشورهای متحده امریکا ندارد و اکثر
مطالب مندرج در کتابهای بازاریابی آنها در ایران بدون استفاده است. اصول کلی بازاریابی امریکا در ایران قابل استفاده است ولی باید جرح و تعدیل گردد و با اوضاع و احوال ایران انطباق داده شود.
ترقیات، اکتشافات و اختراعات قرن بیستم به علت احتیاجات نظامی، بیشتر در رشتههای فیزیک و مکانیک متمرکز شده و نصیب دیگر رشتهها از این پیشرفت کمتر
بوده است. تجارت تنها رشتهای است که از این قاعده مستثناست و ترقی و تکامل
آن را میتوان مدیون قرن بیستم دانست. بازرگانی که در مراحل اولیه زندگی بشر
بوجود آمده بود، تا اوایل قرن بیستم کم و بیش به همان وضع ابتدایی باقی
ماند و چیزی جز خرید و فروش کالا به قصد بردن سود نبود. مشکل مهم
بازرگانان فراهم آوردن سرمایه کافی و یافتن منبع خرید بود و ...