تحقیق-بازاریابی-در-بازرگانی-پیشرفته
تحقیق بازاریابی در بازرگانی پیشرفته
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 34
حجم فایل: 22 کیلوبایت
قیمت: 21000 تومان

دانلود تحقیق با موضوع بازاریابی در بازرگانی پیشرفته،
در قالب word و در 34 صفحه، قابل ویرایش، شامل:

مقدمه

فصل اول:
تاریخچه تجارت در جهان

فصل دوم:
اقتصاد بازرگانی

فصل سوم:
پخش کالا

فصل چهارم:
فروش

فصل پنجم:
تبلیغات


بخشی از متن تحقیق:
مقدمه:
وضع اقتصادی و اجتماعی ایران تشابهی با کشورهای متحده امریکا ندارد و اکثر مطالب مندرج در کتاب‌های بازاریابی آن‌ها در ایران بدون استفاده است. اصول کلی بازاریابی امریکا در ایران قابل استفاده است ولی باید جرح و تعدیل گردد و با اوضاع و احوال ایران انطباق داده شود.

ترقیات، اکتشافات و اختراعات قرن بیستم به علت احتیاجات نظامی، بیشتر در رشته‌های فیزیک و مکانیک متمرکز شده و نصیب دیگر رشته‌ها از این پیشرفت کمتر بوده است. تجارت تنها رشته‌ای است که از این قاعده مستثناست و ترقی و تکامل آن را می‌توان مدیون قرن بیستم دانست. بازرگانی که در مراحل اولیه زندگی بشر بوجود آمده بود، تا اوایل قرن بیستم کم و بیش به همان وضع ابتدایی باقی ماند و چیزی جز خرید و فروش کالا به قصد بردن سود نبود. مشکل مهم بازرگانان فراهم آوردن سرمایه کافی و یافتن منبع خرید بود و ...

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.