جزوه-آموزشی-خسارت-بیمه-بدنه-اتومبیل
جزوه آموزشی خسارت بیمه بدنه اتومبیل
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 75
حجم فایل: 11159 کیلوبایت
قیمت: 75000 تومان

دانلود جزوه آموزشی خسارت بیمه بدنه اتومبیل،
در قالب word و در 75 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن جزوه آموزشی:
مقدمه:
مجموعه‌ای که پیش رو دارید، حاصل همفکری کارشناسان حوزه مدیریت اتومبیل در بخش خسارت می‌باشد که با بهره‌گیری از بخشنامه‌ها، دستورالعمل‌ها، رویه‌ها و تجربیات مورد عمل در حیطه نظارت و محدوده کاری به منظور دست یابی به وحدت رویه در جهت پرداخت خسارت به بیمه ­گذاران محترم که شایسته نام شرکت بیمه سینا باشد، تهیه شده است.

ضمن قدردانی از کلیه همکارانی که در گردآوری این مجموعه همراه و یاری رسان بوده­اند، آمادگی این مدیریت جهت پذیرش نقطه نظرات و پیشنهادات ارزنده سایر عزیزان و دست‌اندرکاران صنعت بیمه (به ویژه صاحب‌نظران بخش اتومبیل) در راستای هرچه پربارتر شدن تدوین این مجموعه اعلام می‌داریم.

بیمه نامه بدنه اتومبیل:
بیمه نامه بدنه اتومبیل به عنوان نزدیک‌ترین پوشش بیمه‌ای، به بیمه اجباری مسئولیت مدنی دارندگان وسایط نقلیه موتوری (ثالث) و تکمیل کننده آن می‌باشد که با توجه به برآورد کردن خسارت‌های ناشی از تقصیر بیمه گذار و مختار بودن بیمه گذار جهت خرید این نوع بیمه نامه و نیز هزینه متعارف آن، سبب افزایش تقاضای این نوع پوشش بیمه‌ای شده است.

با توجه به افزایش روزافزون وسایل نقلیه و بروز خسارت‌های سنگین، نیاز به اخذ پوشش بیمه نامه بدنه اتومبیل، روز به روز پررنگ‌تر و نمایان‌تر گردیده و در این راستا وجود یک سیستم واحد، جهت فرایند صدور و پرداخت خسارت از یک سو، باعث جلب رضایت بیمه گذاران و طبیعتاً افزایش پرتفوی در این رشته از سوی دیگر، باعث هماهنگی بین واحدهای مربوطه می‌گردد. امید است که این مجموعه بتواند پاسخ‌گوی مشکلات و شبهات موجود در امر رسیدگی به خسارت‌های بیمه بدنه اتومبیل باشد ...

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.