پاورپوینت-انواع-تحقیقات-بازاریابی-اصول-و-فنون-تبلیغات-و-بازارگرایی-و-بازار-شناسی
پاورپوینت انواع تحقیقات بازاریابی، اصول و فنون تبلیغات و بازارگرایی و بازار شناسی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 129
حجم فایل: 1549 کیلوبایت
قیمت: 40000 تومان

دانلود پاورپوینت با موضوع انواع تحقیقات بازاریابی، اصول و فنون تبلیغات و بازارگرایی و بازارشناسی،
در قالب pptx و در 129 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

تعاریف بازاریابی (MARKETING)
اجزاء تشکیل‌دهنده بازاریابی
جدول حالات تقاضا و وظایف مدیریت بازاریابی
بازاریابی تبدیلی
بازاریابی انگیزشی
بازاریابی توسعه‌ای
بازاریابی مجدد
و ...


بخشی از متن پاورپوینت:
اجزاء تشکیل‌دهنده بازاریابی:
بازارگرایی: گرایش به بازار و نیازهای مشتری که اولین ویژگی بازاریابی جدید است به عنوان یک فرهنگ و بینش پذیرفته شود.
بازارشناسی: شناخت بازار تلاشی نظام‌مند است برای گردآوری، ضبط  و ثبت اطلاعات مربوط به همه اجزای تشکیل‌دهنده نظام بازار مانند خریداران بالقوه و بالفعل، فروشندگان، واسطه‌های گوناگون، رقبا، سازمان‌های تسهیلاتی و خدماتی و در نهایت همه عواملی که بر نظام بازار تاثیر دارند.
بازاریابی: بخش‌بندی یا تقسیم بازارها و تعیین محصولات شرکت برای مناسبترین بازارها.
بازارسازی: نفوذ در بازار و معرفی و شناساندن سازمان و محصولات و خدمات آن با استفاده از عوامل قابل کنترل بازاریابی (محصول، قیمت ، توزیع و پیشبرد فروش)
و ...

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.