پاورپوینت-شبکه-network
پاورپوینت شبکه Network
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: PPT
تعداد صفحات: 117
حجم فایل: 13770 کیلوبایت
قیمت: 50000 تومان

دانلود پاورپوینت با موضوع شبکه Network ،
در قالب ppt و در 117 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
شبکه کمپیوتری((Computer Network
شبکه کمپیوتری (Computer Network) چه است؟
کمپیوترهای که با هم وصل گردیده اند شبکه کمپیوتری را تشکیل میدهند. یا به عبارت دیگر هر گاه دو یا چند کمپیوتر را باهم وصل کنیم،  یک شبکه کمپیوتری تشکیل میشود. کمپیوتر های که در یک اطاق باهم وصل گردیده اند یک شبکه کمپیوتری را تشکیل میدهد
شبکه های کمپیوتری
کمپیوتر های که در یک تعمیر، یا یک محوطه مانند یک پوهنتون باهم وصل گردیده اند نیز یک شبکه کمپیوتری را تشکیل میدهد. کمپیوتر های که در یک شهر ویا یک کشور توسط وسائل مختلف  باهم وصل گردیده اند نیز یک شبکه کمپیوتری را تشکیل میدهد. بلآخره انترنت یک شبکه جهانی و شبکه بزرگ کمپیوتری است
شبکه داخلی یا اینتر ا نت (Intranet)
شبکه است که جهت پروسس اطلا عات در یک شرکت دیزاین میگردد. هدف اینوع شبکه توزیع اسنا د و پروگرام ها ودسترسی به منابع سیستم میباشد .
در این نوع شبکه پروگرامهای مربوط به انترنت مانند صفهات وب، پست ا لکترو نیکی و غیره تنها برای استفاده کننده گان داخل شرکت قابل دسترسی میباشد. اشخاص و شرکت های خارج از کمپنی نمی توانند بدون پاسورد به معلومات و منابع سیستم دسترسی پیدا نماید.
شبکه خارجی یا شبکه (Extranet)
شبکه است که جهت تسهیل ارتباط میان یک شبکه داخلی واطراف خارج شبکه استفاده میشود. اینوع شبکه به مشتریان و تامین کننده گان امکان میدهد تابه سهولت وسرعت به منابع یک شبکه داخلی دسترسی پیدا نماید. 

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.