پاورپوینت-ویروس-های-باج-گیر
پاورپوینت ویروس های باج گیر
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 14
حجم فایل: 3005 کیلوبایت
قیمت: 20000 تومان

دانلود پاورپوینت با موضوع ویروس های باج گیر،
در قالب ppt و در 14 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
Ransomware یا ویروس باجگیر نوعی از بد افزار است که از طریق ورودی‌ها و یا فضای اینترنت به سیستم شخصی افراد وارد شده و اطلاعات موجود در فایل‌ها را ردیابی کرده و با رمزنگاری کردن پنجره‌ای را در صفحه کامپیوتر شخص قربانی باز می‌کند.
این ویروس به این دلیل باجگیر نام دارد که از افراد درخواست پول می‌کند. این مبلغ معمولا به واسطه ارزهای دیجیتال قابل پرداخت خواهد بود. گفته می‌شود که اگر کاربر مبلغ مورد نظر ویروس را پرداخت نکند ویروس به ایجاد آسیب‌های بیشتر اقدام کرده و از قربانی می‌خواهد تا مبلغ بیشتری را پرداخت نماید. گفته می‌شود استفاده از آنتی ویروس، یکی از روش‌های برخورد با ویروس‌های باجگیر می‌باشد.لازم به ذکر است که encrypted ،WannaCry و Bad Rabbit از معروف ترین ویروس‌های باجگیر هستند.
ویروس باجگیر encrypted
معروف ترین ویروس باجگیر در ایران encrypted نام دارد. این ویروس کار خودش را خوب بلد است. به همین دلیل مستقیما به نرم افزارهای شما حمله نخواهد کرد. چرا که بصورت پیش فرض می‌داند که در صورت حمله، نرم افزار را پاک کرده و نسخه‌ی جدید را جایگزین خواهید کرد. همچنین این ویروس به ویندوز شما نیز حمله نمی‌کند چرا که خوب می‌داند که شما می‌توانید نسخه ویندوزتان را تغییر داده و یا حتی آن را ارتقا دهید. لذا encrypted می‌داند که باید به فایل‌هایی حمله کند که احتمالا شما تنها یک نسخه از آن را در اختیار دارید. بنابراین به فایل‌های pdf و یا حتی فولدرهای ذخیره عکس شما حمله‌ور می‌شود. در چنین صورتی احتمالا شما قبول کنید که به بهای حفظ آن اطلاعات، مبلغ تعیین شده توسط او را پرداخت نمایید.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.