پاورپوینت-مقابله-با-اختلافات-زناشویی
پاورپوینت مقابله با اختلافات زناشویی
فرمت فایل دانلودی: .ppt
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 56
حجم فایل: 227 کیلوبایت
قیمت: 30000 تومان

دانلود پاورپوینت با موضوع مقابله با اختلافات زناشویی،
در قالب ppt و در 56 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
وقتی نزدیکان شما کاری را انجام می دهند که دلخواه شما نیست یا از انجام دادن کارهای دلخواه شما امتناع می کنند با آنها تعارض و اختلاف پیدا می کنید. اکنون برایتان روشن شده است که ارزیابیهای اولیه شما بر احساساتتان تاثیر می گذارد. در این بحث می آموزیم که چگونه از طریق ارزیابی مجدد و تغییر ارزیابیهای خود با تعارضات در روابط نزدیک کنار بیاییم.با افزایش انعطاف پذیری و توسعه انتخابهای خود می توانید به احساس اثر بخشی بیشتری دست یابید.   
سبکهای عشق و دلبستگی
شناخت تفاوت سبکهای عشق و دلبستگی افراد نقطه شروع خوبی برای بررسی روابط نزدیک است. شناخت سبکهای عشق و دلبستگی به شما کمک می کند تا تصمیم بگیرید که از رابطه خود چه هدفی دارید.
سبکهای عشق
روابط صمیمانه سه عنصر فعال دارد: تعهد، صمیمیت و هوس. وجود یا عدم وجود هر یک از این عناصر است که ماهیت روابط صمیمانه را معین می کند.حال به توصیف سبکهای مختلف عشق می پردازیم:
علاقه مندی؛ مستلزم صمیمیت است اما هوس در آن وجود ندارد.
دلباختگی؛ عاشق شدن در اولین نگاه است . در دلباختگی هوس وجود دارد ولی این رابطه آنقدر عمیق نمی شود که در آن تعهد و صمیمیت ایجاد شود.
عشق تهی؛ تعهد بدون صمیمیت و هوس است. عشق تهی در روابط کسل کننده ای وجود دارد که زوجین بی حوصله یا صرفاً به علت نداشتن اعتقاد به طلاق در کنار هم می مانند.
عشق خیالی؛ ( رمانتیک) ترکیبی از میل و صمیمیت. رابطه ای عمیق بدون تعهد است. 

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.