پرسشنامه-حالت-رگه-اضطراب-اسپیلبرگر
پرسشنامه حالت رگه اضطراب اسپیلبرگر
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: Word
تعداد صفحات: 4
حجم فایل: 256 کیلوبایت
قیمت: 25000 تومان

دانلود پرسشنامه حالت رگه اضطراب اسپیلبرگر،
در قالب word و در 4 صفحه، قابل ویرایش.
تعداد سوالات پرسشنامه : 40

قسمتی از توضیحات این پرسشنامه :
تعدادی از عبارت هایی که مردم برای تعریف خود از آنها استفاده می کنند در زیر آمده است . هریک از عبارتها را بخوانید و سپس با توجه به مقیاس زیر عددی را بنویسید که نشان می دهد شما همین الان، یعنی در این لحظه چه احساسی دارید. هیچ پاسخی درست یا غلط نیست. وقت زیادی را صرف هیچ عبارتی نکنید. بلکه پاسخی دهید که به نظرمی رسد به بهترین وجه احساسات شما را در حال حاضر توصیف می کند.

تعدادی از سوالات این پرسشنامه :
1    احساس آرامش می کنم.
2    احساس ایمنی می کنم.
3    نا آرام ( هیجان زده ) هستم.
4    احساس می کنم اعصابم خرد شده است.
5    احساس می کنم سرحال هستم.
6    احساس می کنم اضطراب دارم.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.